Referent/ka odboru majetku, odd. nakládání s nem. majetkem
O nás
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Popis
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 3, Úřad městské části Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3, zastoupená tajemnicí Úřadu městské části
vyhlašuje dne 10. 1. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/ka oddělení nakládání s nemovitým majetkem odboru majetku – zkrácený úvazek (30 hod./týden)
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10 (v rozmezí od 18 592,--Kč do 26 827,--Kč podle započitatelné praxe – při zkráceném úvazku), v souladu s nařízením vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 3 000,--Kč do 12 000,--Kč. Nástup dohodou.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt– nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Další požadavky
požadované vzdělání: vysokoškolské, vyšší odborné, popř. středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 466/2024,
požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána,
požadované znalosti: velmi dobrá znalost problematiky nakládání s nemovitým majetkem a zákona o katastru nemovitostí, znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze a e-spisu vítána,
další dovednosti, schopnosti: práce na PC, dobré komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, přesnost, spolehlivost, učenlivost, samostatnost.
Hlavní náplň práce
- řeší majetkoprávně nevypořádané vztahy k nemovitému majetku,
- připravuje podklady pro převody a nájmy nemovitého majetku svěřeného MČ P3, tj. zajišťuje výpisy z katastru nemovitostí, snímky z katastrálních map, znalecké posudky na oceňování nemovitého majetku,
- zabezpečuje nakládání s nemovitým majetkem svěřeným MČ P3, zejména nabytí úplatné a bezúplatné převody, směny, dary, zrušení a vypořádání podílového spoluvlastnictví, zastavení a jiné způsoby disponování s tímto majetkem,
- provádí místní šetření a ověřování reálného stavu nemovitostí atd.
Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, DIP) nebo na životní pojištění, občasná práce z domova.
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd),
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
f) datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii).
Zájemce předloží doklady v originále/ověřené kopii podle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Způsob podání
- prostřednictvím služeb České pošty (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- osobně do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo nám. 700/9, Praha 3 (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- e-mailem na adresu podatelny městské části (obdržíte automatické oznámení o doručení, v případě, že se tak nestane – není doručeno), do předmětu uveďte VŘ a název pracovní pozice,
- prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g.
Nabídky zasílejte nejpozději do 30. 1. 2025. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd
Telefon kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz
Mgr. Bc. Martina Trochová
tajemnice Úřadu městské části
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Benefity
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na mobilní tarif
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka odboru majetku, odd. nakládání s nem. majetkem: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka odboru majetku, odd. nakládání s nem. majetkem?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Městská část Praha 3.