Referent/ka odboru investic a majetku - agenda investic
O nás
Město Lanškroun je územním společenstvím občanů a Ústava mu zaručuje právo na samosprávu.
Výkonným orgánem města v oblasti samostatné působnosti je rada města. Radu města Lanškroun tvoří sedm členů zastupitelstva města, mezi nimi je i starosta a místostarosta. Rada se ze své činnosti odpovídá zastupitelstvu. Zastupitelstvo města je nejvyšším samosprávným orgánem ve městě. V tzv. komunálních volbách, které se konají každé čtyři roky, zvolili občané města 21 členů zastupitelstva města.
Náplň práce:
- příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic
- spolupráce při zpracovávání návrhů investičních plánů krátkodobých a dlouhodobých, spolupráce při tvorbě návrhu ročního rozpočtu města v oblasti investic
- podílení se na kontrole plnění schváleného investičního plánu v kapitole 6, příprava a předkládání zdůvodněných návrhů na změnu rozpočtu města v kapitole 6
- zajišťování podkladů pro zařazení stávajících staveb (budovy, chodníky, komunikace, veřejné osvětlení, zeleň apod.) do plánu obnovy (rekonstrukce, opravy)
- kontrolování stavu a využití zrealizovaných investic v období záruční lhůty a zajišťování odstranění zjištěných závad, odstraňování zjištěných závad menšího rozsahu bez zbytečných odkladů
- administrativní zajišťování smluvních vztahů (smlouvy o dílo, věcná břemena, spolufinancování apod.); zajišťování veškeré písemné a projektové archivace dle platných zákonů a vnitřních směrnic
- zajišťování podkladů pro územní a stavební řízení – stavební povolení, zabezpečování předání staveniště, sledování průběhu výstavby, zabezpečování technického dozoru, koordinace práce a dodávky podle časového plánu
- zajišťování přejímacího řízení a předání stavby uživateli, zajišťování odstranění kolaudačních vad včetně uplatnění práva závazkových vztahů, kontrola a potvrzování faktur, koordinace odstraňování případných závad staveb vzniklých během záruční lhůty
- zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, kontrola jejich čerpání a užití včetně stanovování odvodů a penále za jejich neoprávněné použití nebo zadržení, vypracování závěrečných vyhodnocení
- evidence připomínek občanů a zaměstnavatelů k jízdním řádům, souhrnné připomínkování a navrhování změn jízdních řádů autobusové a vlakové dopravy, jednání s dopravci resp. s odborem dopravy a silničního hospodářství
- převzetí a evidence všech doručených rozhodnutí státní správy v rámci úřadu, vyřizování případných připomínek
- vypracovávání požadovaných materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, případně komisí, příprava návrhů usnesení, příprava písemných podkladů pro jednání starosty, místostarosty, tajemníka, volených orgánů nebo komisí
- zajišťování činností odpovědné osoby stanovené objednatelem dle odst.3.1.3 Smlouvy na provádění komunálních služeb uzavřené mezi městem Lanškroun a Technickými službami Lanškroun s.r.o. (dále jen „Smlouva“) na úseku veřejného osvětlení (odst. 2.5 Smlouvy)
- vykonávání průběžné kontroly provádění prací zhotovitelem dle odst. 4.4 Smlouvy
- zpracování zpráv pro jednání rady města a zastupitelstva města na svěřeném úseku činnosti, jejichž předkladatelem je jednatel Technických služeb Lanškroun, s.r.o.
Co od Vás očekáváme:
Znalosti právních předpisů z oblasti veřejné správy, obecných zásad organizace a činnosti veřejné správy a obecných právních předpisů, zejména:
- zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád a další související předpis
- Schopnost spolupráce
- Schopnost komunikace
- Odbornost/seberozvoj
- Aktivní a zodpovědný přístup k úkolům a jejich zpracování
- Orientace na výkon
- Odpovědné chování
Další předpoklady, požadavky a informace naleznete na úřední desce města Lanškroun a https://www.lanskroun.eu v sekci volná pracovní místa.
Co Vám můžeme nabídnout:
- pružná pracovní doba
- 4 dny ročně indispozičního volna
- 12 dnů ročně možnosti čerpání práce z domova
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- benefitní příspěvky ze sociálního fondu
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát 8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka odboru investic a majetku - agenda investic: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka odboru investic a majetku - agenda investic?
Práce je nabízena v lokalitě Lanškroun.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 23.390 – 40.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Lanškroun.