💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Referent/ka odboru investic a majetku - agenda investic

Lanškroun


O nás

Město Lanškroun je územním společenstvím občanů a Ústava mu zaručuje právo na samosprávu.

Výkonným orgánem města v oblasti samostatné působnosti je rada města. Radu města Lanškroun tvoří sedm členů zastupitelstva města, mezi nimi je i starosta a místostarosta.  Rada se ze své činnosti odpovídá zastupitelstvu. Zastupitelstvo města je nejvyšším samosprávným orgánem ve městě. V tzv. komunálních volbách, které se konají každé čtyři roky, zvolili občané města 21 členů zastupitelstva města.

Náplň práce:

  • příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic
  • spolupráce při zpracovávání návrhů investičních plánů krátkodobých a dlouhodobých, spolupráce při tvorbě návrhu ročního rozpočtu města v oblasti investic
  • podílení se na kontrole plnění schváleného investičního plánu v kapitole 6, příprava a předkládání zdůvodněných návrhů na změnu rozpočtu města v kapitole 6
  • zajišťování podkladů pro zařazení stávajících staveb (budovy, chodníky, komunikace, veřejné osvětlení, zeleň apod.) do plánu obnovy (rekonstrukce, opravy)
  • kontrolování stavu a využití zrealizovaných investic v období záruční lhůty a zajišťování odstranění zjištěných závad, odstraňování zjištěných závad menšího rozsahu  bez zbytečných odkladů
  • administrativní zajišťování smluvních vztahů (smlouvy o dílo, věcná břemena, spolufinancování apod.); zajišťování veškeré písemné a projektové archivace dle platných zákonů a vnitřních směrnic
  • zajišťování podkladů pro územní a stavební řízení – stavební povolení, zabezpečování předání staveniště, sledování průběhu výstavby, zabezpečování technického dozoru, koordinace práce a dodávky podle časového plánu
  • zajišťování přejímacího řízení a předání stavby uživateli, zajišťování odstranění kolaudačních vad včetně uplatnění práva závazkových vztahů, kontrola a potvrzování faktur, koordinace odstraňování případných závad staveb vzniklých během záruční lhůty
  • zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, kontrola jejich čerpání a užití včetně stanovování odvodů a penále za jejich neoprávněné použití nebo zadržení, vypracování závěrečných vyhodnocení
  • evidence připomínek občanů a zaměstnavatelů k jízdním řádům, souhrnné připomínkování a navrhování změn jízdních řádů autobusové a vlakové dopravy, jednání s dopravci resp. s odborem dopravy a silničního hospodářství
  • převzetí a evidence všech doručených rozhodnutí státní správy v rámci úřadu, vyřizování případných připomínek
  • vypracovávání požadovaných materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, případně komisí, příprava návrhů usnesení, příprava písemných podkladů pro jednání starosty, místostarosty, tajemníka, volených orgánů nebo komisí
  • zajišťování činností odpovědné osoby stanovené objednatelem dle odst.3.1.3 Smlouvy na provádění komunálních služeb uzavřené mezi městem Lanškroun a Technickými službami Lanškroun s.r.o. (dále jen „Smlouva“) na úseku veřejného osvětlení (odst. 2.5 Smlouvy)
  • vykonávání průběžné kontroly provádění prací zhotovitelem dle odst. 4.4 Smlouvy
  • zpracování zpráv pro jednání rady města a zastupitelstva města na svěřeném úseku činnosti, jejichž předkladatelem je jednatel Technických služeb Lanškroun, s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Znalosti právních předpisů z oblasti veřejné správy, obecných zásad organizace a činnosti veřejné správy a obecných právních předpisů, zejména:

    • zákon č. 134/2016  Sb., o zadávání veřejných zakázek
    • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
    • zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)  územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
    • zákon č. 500/2004 Sb., správní řád a další související předpis
    • Schopnost spolupráce
    • Schopnost komunikace
    • Odbornost/seberozvoj
    • Aktivní a zodpovědný přístup k úkolům a jejich zpracování
    • Orientace na výkon
    • Odpovědné chování

Další předpoklady, požadavky a informace naleznete na úřední desce města Lanškroun a https://www.lanskroun.eu v sekci volná pracovní místa. 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pružná pracovní doba
  • 4 dny ročně indispozičního volna
  • 12 dnů ročně možnosti čerpání práce z domova
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • benefitní příspěvky ze sociálního fondu


Benefity


  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí


Detaily o pracovním místě:
Firma: Město Lanškroun
Lokalita: Lanškroun
Pracovní pozice: Referent/ka odboru investic a majetku - agenda investic
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 23.390 – 40.000 Kč
Nabídka přidána: 4. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Referent/ka odboru investic a majetku - agenda investic: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka odboru investic a majetku - agenda investic?

Práce je nabízena v lokalitě Lanškroun.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 23.390 – 40.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Lanškroun.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka odboru investic a majetku - agenda investic ve městě Lanškroun? Pošlete svůj životopis firmě Město Lanškroun ještě dnes.
0.1465