REFERENT/KA OBCHODU | 40.000 Kč
Pro významného klienta, společnost zabývající se prodejem zdravotnické techniky a gastro vybavení, hledáme kandidáty/ky na pozici referent obchodu.Příprava smluv a dokumentace k realizaci zakázek, firemní administrativa, objednávání zboží, fakturace zboží a služeb, řešení reklamací, komunikace s dodavateli, evidence obchodních případů a další administrativní úkoly, řešení požadavků obchodních zástupců.Požadujeme:- SŠ/VŠ vzdělání- minimálně 3 roky praxe na administrativní pozici - NUTNÁ znalost přípravy obchodních smluv a obchodní dokumentace k zakázkám- znalost AJ- spolehlivost, samostatnost a důslednost- příjemnou komunikativní osobnost- uživatelskou práci s MS Office, tabulky- přivítáme reference a fotoNabízíme:- pracovní poměr na dobu neurčitou- nástup ihned nebo dle dohody- nástupní mzdu 35 - 40.000 Kč- flexibilní pracovní dobu- 5 týdnu dovolené- práci v příjemném kolektivu- vzdělávání a osobní rozvoj- příspěvek na stravování- nadstandardní preventivní zdravotní péči- 50% slevu do 4* wellness hotelu v horách- firemní akce a aktivity- perspektivu v rostoucí dynamické společnostiVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce REFERENT/KA OBCHODU | 40.000 Kč: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce REFERENT/KA OBCHODU | 40.000 Kč?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Věra Pietrasová - AneX.