REFERENT/KA OBCHODU, 40.000 Kč, 5 týdnů dovolené
Informace
Pro významného klienta, společnost zabývající se prodejem zdravotnické techniky a gastro vybavení, hledáme kandidáty/ky na pozici Referent obchodu.
Příprava smluv a dokumentace k realizaci zakázek, firemní administrativa, objednávání zboží, fakturace zboží a služeb, řešení reklamací, komunikace s dodavateli, evidence obchodních případů a další administrativní úkoly, řešení požadavků obchodních zástupců.
Co od vás očekáváme
- SŠ/VŠ vzdělání
- minimálně 3 roky praxe na administrativní pozici
- NUTNÁ znalost přípravy obchodních smluv a obchodní dokumentace k zakázkám
- znalost AJ
- spolehlivost, samostatnost a důslednost
- příjemnou komunikativní osobnost
- uživatelskou práci s MS Office, tabulky
- přivítáme reference a foto
Co vám nabízíme
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- nástup ihned nebo dle dohody
- nástupní mzdu 35 - 40.000 Kč
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnu dovolené
- práci v příjemném kolektivu
- vzdělávání a osobní rozvoj
- příspěvek na stravování
- nadstandardní preventivní zdravotní péči
- 50% slevu do 4* wellness hotelu v horách
- firemní akce a aktivity
- perspektivu v rostoucí dynamické společnosti
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce REFERENT/KA OBCHODU, 40.000 Kč, 5 týdnů dovolené: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce REFERENT/KA OBCHODU, 40.000 Kč, 5 týdnů dovolené?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Věra Pietrasová.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa