REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
•administrativní a organizační podpora obchodního oddělení•pravidelné vyhodnocování výsledků obchodní činnosti•podpora a správa obchodních dat v IS /Helios/•komunikace s obchodními partnery•podpora a spolupráce s ostatními odděleními společnostiPožadujeme:Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít•min. SŠ vzdělání•základní znalost AJ slovem i písmem•znalost MS Office s důrazem na MS Excel•komunikativní a organizační schopnosti – loajalitu, odpovědnost, samostatnost a flexibilituNabízíme:•Práci na hlavní pracovní poměr•24 dní dovolené •Možnost dalšího odborného vzdělávání včetně jazykových kurzů •Mobilní telefon i k soukromým účelům •Parkoviště pro zaměstnance i snadnou dopravní dostupnost•Možnost dalšího vzděláváníVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ?
Práce je nabízena v lokalitě Vysoké Mýto.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TOMIL s.r.o..