💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Referent/Ka Obchodního Oddělení
- Správa objednávek
- Zpracování poptávek
- Tvorba cenových nabídek
- Spolupráce s kolegy z jiných oddělení
- Komunikace se zákazníky a subdodavateli
- Administrativní úkoly v rámci obchodního oddělení
- Práce v MS Office
POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání
- komunikačnía organizační dovednosti
- uživatelská znalost MS Office
- praxe se správou objednávek či s obchodní agendou VÝHODOU
- ideálně orientace v technické dokumentaci
- komunikativní němčina/angličtina VÝHODOU
BENEFITY:
- služební automobil i pro soukromé účely
- dovolená 4 týdny
- půlroční a roční bonus
- služební mobil a notebook
- příspěvek na životní pojištění
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/Ka Obchodního Oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/Ka Obchodního Oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Nepomuk.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/Ka Obchodního Oddělení ve městě Nepomuk?
Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment s.r.o. ještě dnes.