REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Informace
Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a rádi byste podpořili chod obchodního oddělení?
Domluvíte se anglicky nebo německy a chcete pracovat v mezinárodním prostředí?
Pro mezinárodní firmu v okr. České Budějovice aktuálně obsazuji administrativní pozici do obchodního oddělení.
Pracovní náplň
Příprava nabídek, smluv a komunikace se zákazníky v ČR i zahraničí
Denní komunikace s kolegy v rámci firmy
Administrativní podpora a dohled nad procesy spojenými s chodem obchodního oddělení
Tvorba reportů a statistik
Práce v systému SAP
Co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání
Znalost AJ NEBO NJ - komunikativní úroveň - denní využití
Schopnost organizovat si práci, zvládat více úkolů najednou a odolnost vůči stresu.
MS Excel - pokročilá znalost
Ochota učit se novým věcem
Co vám nabízíme
Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
Denní využití cizích jazyků
25 dní dovolené
Flexibilní pracovní dobu
Příspěvek na penzijní připojištění
Jazykové a odborné kurzy
Dotované stravování
Další benefity
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..