💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Referent/ka finančního odboru - správa poplatků

Vítkov

Tajemnice Městského úřadu Vítkov vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů Výběrové řízení na obsazení funkce referenta finančního odboru Městského úřadu ve Vítkově - zástup po dobu pracovní neschopnosti

Druh a charakteristika práce:

  • zajišťování správy místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství
  • zajišťování správy místního poplatku za psy.
  • vydávání platebních výměrů a předávání podkladů k zahájení exekučního řízení.
  • vydávání rozhodnutí na základě pozůstalostního řízení, vystavování platebních poukazů na vrácení přeplatku.
  • zastupování v rámci správy místního poplatku za užívání veřejného prostranství a v agendě povolování k umístění herního prostoru.

Zařazení: úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru

Předpokládaný nástup: dle dohody po ukončení výběrového řízení

Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Jiné požadavky:

  • samostatnost a spolehlivost,
  • uživatelská znalost práce na PC,
  • výhodou řidičské oprávnění skupiny B,
  • výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě,
  • výhodou zkouška odborné způsobilosti při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění,
  • orientační znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost zákona č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách.

Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
  • telefonní kontakt a e-mail

Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.

Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle délky praxe (21710–31820,- Kč), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Zaměstnanecké benefity:

  • stabilní zaměstnavatel
  • pružná pracovní doba
  • v souladu s Fondem zaměstnavatele:
    • stravenky ve výši 120 korun;
    • příspěvek 800 Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění;
    • dary při pracovním výročí, dary při životním výročí
    • jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
    • 3 dny indispozičního volna
    • příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další.

Uzávěrka přihlášek: do 30. 10. 2024; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny

Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT FINANČNÍHO ODBORU – SPRÁVA POPLATKŮ – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.

Bližší informace:

Ing. Radim Vedra, vedoucí finančního odboru, telefon: 556 312 270, Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, telefon: 556 312 203.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Benefity

  • Stravenky
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na volný čas
  • Sick days

Detaily o pracovním místě:
Firma: Město Vítkov
Lokalita: Vítkov
Pracovní pozice: Referent/ka finančního odboru - správa poplatků
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 16. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Referent/ka finančního odboru - správa poplatků: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka finančního odboru - správa poplatků?

Práce je nabízena v lokalitě Vítkov.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Vítkov.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka finančního odboru - správa poplatků ve městě Vítkov? Pošlete svůj životopis firmě Město Vítkov ještě dnes.