Referent/ka finančního odboru (fakturace, DPH)
Tajemnice Městského úřadu Vítkov vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů Výběrové řízení na obsazení funkce referenta finančního odboru Městského úřadu ve Vítkově na dobu neurčitou
Druh a charakteristika práce:
- zpracování došlých faktur,
- vystavování faktur a sledování jejich úhrady,
- vedení evidence pro účely DPH dle § 100 zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty,
- odpovědnost za stanovení zdanitelného plnění u došlých daňových dokladů, jak z tuzemska, tak i ze zahraničí a posuzování u poskytnutých plnění správnost DPH,
- metodické řízení agendy DPH, při uskutečnění zdanitelného plnění, spolupráce s daňovým poradcem,
- spolupráce s odbory na přípravě smluv za Město Vítkov z hlediska DPH,
- zabezpečení styku s bankami, stahování výpisů, zavádění trvalých příkazů,
- přijímání žádostí o zápůjčky z FRB a zpracovávání podkladů k jednání do RM a ZM. Příprava smluv o zápůjčkách s úspěšnými žadateli, vkládání do evidence smluv,
- plnění povinností správce účtu Fondu rozvoje bydlení, sledování veškerých zápůjček, jejich úhrady a splatnost, upozornění vydlužitelů na nezaplacené splátky,
- koordinace uzavírání nájemních smluv na pronájem nebytových prostor ve správě odboru služeb,
- vyhotovování zápisů z jednání Finančního výboru a zajištění agendy tohoto výboru,
- zastupování na úseku hlavní pokladny a výpočtu cestovních náhrad.
Zařazení: neúředník
Předpokládaný nástup: dle dohody po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu určitou – 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
Jiné požadavky:
- samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení
- uživatelská znalost práce na PC
- výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě
- orientační znalost zákona č. 563/1991 Sb., zákon o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., zákon o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
- výhodou znalost účetního programu Ginis
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
- telefonní kontakt a e-mail
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle délky praxe (21710–31820,- Kč), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, od 01.01.2025 navýšení platového tarifu o 1.400,- Kč, možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Zaměstnanecké benefity:
- stabilní zaměstnavatel
- pružná pracovní doba
- v souladu s Fondem zaměstnavatele:
- stravenky ve výši 120 korun;
- příspěvek 800 Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění;
- dary při pracovním výročí, dary při životním výročí
- jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
- 3 dny indispozičního volna
- příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další.
Uzávěrka přihlášek: do 11. 11. 2024; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT FINANČNÍHO ODBORU NA DOBU URČITOU (fakturace, DPH) - neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.
Bližší informace:
Ing. Radim Vedra, vedoucí finančního odboru, telefon: 556 312 270, Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, telefon: 556 312 203.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSV
Benefity
- Stravenky
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na volný čas
- Sick days
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka finančního odboru (fakturace, DPH): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka finančního odboru (fakturace, DPH)?
Práce je nabízena v lokalitě Vítkov.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 21710-31820 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Vítkov.