Referent BOZP a PO

Pardubice


Prověřování a kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, používání ochranných zařízení, prostředků,

pomůcek a dodržování bezpečnostních postupů

Školení a ověřování úrovně znalostí zaměstnanců z oblasti bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti práce

Plánování činnosti v rámci BOZP a PO napříč pracovišti

Zajišťování komplexní kontroly stavu techniky, zhodnocování technického stavu a zpracovávání zápisů

Zajišťování realizace technického zabezpečení objektů včetně elektronických a kamerových systémů

Kontrola dodržování pravidel BOZP a PO a správa agendy hlášení o pracovních úrazech

Organizování a vedení periodických prověrek

Koordinace výkonu odborného dozoru na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci

Tvorba, úprava a správa vnitroorganizačních předpisů BOZP a PO

Spolupráce s orgány státní a veřejné správy v oblasti BOZP a PO včetně poskytování nezbytných informací

v rámci jejich kontrolní činnosti

Příprava podkladů či administrace výběrových řízení na dodávky a služby provozního charakteru

v rámci své působnosti

Jednání a kooperace s revizními techniky




Nabídka: pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok, zkušební doba 3 měsíce (možnost prodloužení až na dobu neurčitou)

pracovní doba nerovnoměrně rozvržená – 40 hodin týdně

odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, ve spojení s nařízením vlády č. 222/2010 Sb.,

v platném znění - 8. platová třída, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku

předpokládané datum vzniku pracovního poměru: dohodou

pracoviště: Pardubický kraj – Kladruby nad Labem, Slatiňany

jazykové vzdělávání

příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den

5 týdnů dovolené

zvyšování kvalifikace na náklady organizace

možnost ubytování

zvýhodněný mobilní tarif




Požadavky: Požadujeme:

Středoškolské vzdělání technického směru

Trestní bezúhonnost

Znalost MS Office

Řidičský průkaz skupiny B aktivní řidič

Uvítáme:

Praxi v oboru

Znalost právních a ostatních předpisů k zajištění BOZP a PO

Dobré organizační a komunikační schopnosti

Flexibilitu a zodpovědnost, iniciativu a samostatnost




Poznámka: Náležitosti přihlášky uchazeče, požadované přílohy:

přesné označení výběrového řízení

jméno a příjmení uchazeče

telefonní kontakt, email (není povinné)

datum a podpis uchazeče

přílohou: kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, strukturovaný životopis (není povinné)

}

Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Pardubice
Pracovní pozice: Referent BOZP a PO
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 25. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    33 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent/-ka obchodního oddělení
Hradec Králové - ANOCOTE LIMITED, Czech Republic branch, organizační složka
INVESTIČNÍ REFERENT/KA
Pardubice - ADECCO spol. s r.o.
Investiční referent/ka
Pardubice - Adecco Hradec Králové pobočka
Obchodní zástupce - FMCG
Pardubice - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Obchodní zástupce - FMCG
Pardubice - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Klempíř |1 směna
Pardubice - 28 000 Kč - 35 000 Kč
Operátor CNC (2 směny)
Pardubice - 35 000 Kč - 40 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Referent BOZP a PO: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent BOZP a PO?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent BOZP a PO ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.6514