Referent administrativy
Stručná charakteristika vykonávané práce:
- komplexní zajišťování administrativních prací pro odbor Stavební úřad a územní plánování (např. vyřizování došlé pošty a odesílání již zpracovaných dokumentů, zakládání a archivování dokumentů, telefonické a e-mailové komunikace s občany, komunikace s centrální spisovnou za referenty stavebního úřadu, administrativní příprava materiálů pro správní řízení),
- koordinace a zakládání stavebních objektů a adresních míst do registru RUIAN,
- zpracovávání statistických podkladů pro analytickou činnost státní statistické služby.
Požadujeme:
- vzdělání: střední s maturitní zkouškou,
- znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook; Internet),
- samostatnost v práci a komunikativnost,
- důslednost v práci,
- spolehlivost,
- praxe ve veřejné správě – výhodou.
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené + placené pracovní volno 5 dnů v kalendářním roce (tzv. sick days),
- příspěvek na stravování ve formě elektronické stravenkové karty,
- benefity (osobní konto s finančními prostředky – lze čerpat na kulturní a sportovní vyžití, rekreaci, jazykové vzdělávání, atp.),
- ošatné,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- peněžní dar u příležitosti pracovních a životních výročí,
- odměna dobrovolným dárcům krve.
Platové podmínky: 8. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, + možnost osobního příplatku.
Místo výkonu práce: Městský úřad Příbram
Nástup: 01.04.2025, příp. dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: doručit nejpozději 14.03.2025 do 12:00 hodin. Na přihlášky doručené po tomto termínu nebude brán zřetel.
Přihlášku je nutno podat písemně. Přihlášku lze odeslat na adresu: Městský úřad Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky úřadu. ID datové schránky: 2ebbrqu.
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:
- motivační dopis,
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence
- Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) Pozn.: Při podání přihlášky lze uvedený doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Vybraný uchazeč předloží výpis z evidence Rejstříku trestů nejpozději před uzavřením pracovního poměru.
- úředně ověřenou fotokopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Pozn.: Při podání přihlášky lze uvedený doklad nahradit prostou fotokopií. Úředně ověřenou fotokopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání předloží vybraný uchazeč nejpozději před uzavřením pracovního poměru.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent administrativy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent administrativy?
Práce je nabízena v lokalitě Příbram.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Příbram.