Ředitel kanceláře zdravotního pojištění (KZP)
Kancelář zdravotního pojištění z.s.
Rada Kanceláře ZP vyhlašuje výběrové řízení na pozici ŘEDITEL kanceláře zdravotního pojištění (KZP)
Místo práce: Praha
Základní popis pozice:
• Řízení KZP a zajištění procesů součinnosti jednotlivých ZP včetně spolupráce se zahraničními partnery a styčnými místy
• Manažerská a metodická podpora zajištění a správy informací potřebných k provádění mezinárodních smluv zdravotními pojišťovnami a jejich smluvními poskytovateli zdravotní péče a dalšími účastníky systému
• Odpovědnost za zabezpečení finančních operací mezi tuzemskými a zahraničními partnery
• Odpovědnost za zajištění dokladů, datových sad, datového rozhraní a odpovídajících metodik pro podporu a rozvoj společných činností v oblasti zdravotního pojištění včetně shromažďování, správy, ochrany a rozvoje potřebných dat a informačních systémů
• Aktivní součinnost v rámci orgánů EU včetně spolupráce s Ministerstvem práce a sociálních věcí a s Ministerstvem zdravotnictví na přípravě příslušných předpisů
Nabídka: Obsazované místo vhodné pro ženy i muže, stejně tak i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.
Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis do 29. 11. 2024 do 12:00 na adresu: Kancelář zdravotního pojištění z.s., nám. W. Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3, mailem na: nebo do datové schránky: 939ut2i
Požadavky: Kvalifikační i osobnostní předpoklady uchazeče:
• Strategické vedení a plánování: Schopnost formulovat a realizovat strategické cíle KZP v souladu s potřebami členských zdravotních pojišťoven a legislativními požadavky
• Vedení jednání a komunikace: Dovednost efektivně jednat s Radou Kanceláře ZP a prezentovat a obhajovat návrhy v klíčových otázkách
• Reprezentace a diplomatické schopnosti: Zkušenost se zastupováním vůči českým i zahraničním subjektům, včetně jednání s mezinárodními partnery a úřady
• Znalost legislativy: Orientace v právních předpisech relevantních pro činnost KZP a schopnost efektivně spolupracovat s orgány státní správy
• Koordinace a metodické vedení: Schopnost řídit společné projekty a vytvářet metodiky pro koordinaci mezi zdravotními pojišťovnami
• Krizové řízení a adaptabilita: Dovednost zvládat krizové situace a reagovat na změny v dynamicky se vyvíjejícím zdravotnickém systému
• VŠ vzdělání: magisterského směru, právní nebo zdravotní zaměření výhodou
• Manažerské a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
• Praxe v obdobné manažerské pozici minimálně 3 roky
• Znalost informačních a komunikačních technologií
• Odpovídající úroveň jazykové vybavenosti (business AJ)
• Znalost prostředí zdravotnictví
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Ředitel kanceláře zdravotního pojištění (KZP): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Ředitel kanceláře zdravotního pojištění (KZP)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..