💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Receptionist

Brno

**Company Overview**:
People power our future. That is why advancing a dynamic, inclusive environment, where everyone grows and thrives is critically important to us.
Our ingenuity fuels daily life. Together, we’ve forged some of the most trusted partnerships across the energy value chain to make what was once just an idea a reality: laying subsea infrastructure thousands of feet below sea level, installing offshore platforms hundreds of miles from shore, and using our expertise to design and build offshore wind infrastructure.
For more than 100 years, weve been making the impossible possible. Today, were driving the energy transition with more than 30,000 of the brightest minds across 54 countries.
Here, what you do matters.
**Job Overview**:
Managing the reception, manning the switchboard, general clerical support and office administration support to Brno office.
**Key Tasks and Responsibilities**:
- Reception Duties:
- Provide front desk reception duties for the office which includes handling of all phone calls and manage all internal and external customers timely and professionally
- Receive and greet all visitors in a professional and warm manner, Directing them where appropriate
- Maintain visitors log book
- Responsible for company security access cards which include issuing and tracking daytime/ temporary security access cards
- Ensure the cleanliness and tidiness of the reception and exhibition area
- Record incoming registered/ courier mail
- Collect and distribute all incoming mail and courier items (backup coverage)
- Handle out-going local courier order and mail
- Administrative Duties:
- Provide Safety briefing / inductions for external visitors and / or inter area transferees on short / long term assignments
- Ensure all telephone/extension lists are maintained up-to-date
- Office Vendor Maintenance record upkeep
- Assist functional Manager(s) on Administrative aspects from time to time
- Maintain booking system for meeting rooms
- Assist in General Office administration and provide support to the HR Dept
- Undertake ad-hoc tasks or assignments as required
**Essential Qualifications and Education**:
- 3 - 7 years experience
- Secondary Education
- Must have good communication and organizational skills, both verbal and written
- Good telephone etiquette and excellent customer service skills
- Presentable, pleasant and cheerful personality
- Strong sense of responsibility and attention to details
- Independent; able to work under mínimal supervision and perform ad-hoc duties
LI-OO1

Detaily o pracovním místě:
Firma: McDermott
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Receptionist
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 1. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
HRs Services Administrator
Brno - Garrett Advancing Motion
Barista/Baristka
Brno - Koffein brand s.r.o.
PROFÍK NA OBCHOD A MEZILIDSKÉ VZTAHY
Brno - Generali Česká pojišťovna
Junior Support for internal audits - poloviční úvazek
Brno - MANN+HUMMEL Service s.r.o. – Shared Service Centre
LIKVIDÁTOR/KA POJIŠTĚNÍ MAJETKU
Brno - Generali Česká pojišťovna
Premiér bankéř/ka - Brno
Brno - Česká spořitelna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Receptionist: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Receptionist?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy McDermott.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Receptionist ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě McDermott ještě dnes.