Recepční Ubytovacího Zařízení & Asistent
Informace
- správa datových schránek, evidence lhůt
- podpora chodu účetní kanceláře (denní komunikace s klienty účetní kanceláře a orgány státní správy, administrativní činnost; evidence pošty, pochůzky a pojížďky)
- správa recepce microhotelu (formality při příjezdu a odjezdu hosta, zpracovat platbu a další požadavky hosta)
- možný rozvoj v oblasti vedení účetnictví, nepožadujeme zkušenosti, vše naučíme (částečné vedení účetnictví, zadávání přijatých faktur, správa pokladny, vystavování vydaných faktur)
- práce na webových stránkách ve Wordpress a správa newsletteru Mailchimp
Co od vás očekáváme
- středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)
- chuť pracovat flexibilně na směny (odpolední směna do 19 hodin, včetně sobot a nedělí)
- 10 dní v měsíci pracovní pohotovost, dle Zákoníku práce
- řidičský průkaz B
- znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word)
- komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- znalost angličtiny (aktivní využití - nemusíte mluvit plynule ale nesmíte se bát mluvit)
Co vám nabízíme
- mzda po dohodě
- nástup ihned
- zaměstnanecké benefity (příspěvek 80 Kč/den na stravování, výuka angličtiny, plavenky)
- 5 dní sick days a 5 dní dovolené navíc po prvním roce
- rozvoj a pravidelné interní školení, zázemí prosperující společnosti
- výkon práce v centru města Zlína
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Recepční Ubytovacího Zařízení & Asistent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční Ubytovacího Zařízení & Asistent?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s..