Informace ✅Přivítání návštěv, dodavatelů a servisních organizací ✅Evidence a vystavování vstupních karet ✅ Koordinace parkování ve spolupráci s ostrahou budovy ✅ Přijímání a předávání zásilek zaměstnancům ✅ Drobné administrativní úkoly Co od vás očekáváme ✅ Plynulou češtinu a komunikativní angličtinu (B1–B2) ✅ Reprezentativní a profesionální vystupování ✅ Spolehlivost, dochvilnost a pečlivost ✅ Praxe na recepci výhodou, ale není podmínkou Co vám nabízíme ✅ Mzda 160 Kč/hod (cca 20 000 Kč/měsíc) ✅ 3 pracovní dny v týdnu (Út, St, Čt) 7:30 – 16:00 ✅ 20 dnů dovolené (poměrná část dle úvazku) ✅ Částečnou pohodlnou uniformu ✅Možnost rozšíření úvazku – pokud hledáte plný úvazek, lze doplnit pondělky a pátky na jiné recepci