Recepční/asistentka - farmacie
Hledáte různorodé a stabilní zaměstnání, kde můžete být v kontaktu s lidmi a také vypomáhat v oblasti adminstrativy?
Komunikace v angličtině Vám nečiní problém a zvládnete i pokročilé funkce v MS Excel?
Pokud ano, rádi bychom Vám nabídli pozici RECEPČNÍ/ASISTENTKA kanceláře ve farmaceutické společnosti.
Vaší náplní práce bude zejména:
* zajištění chodu recepce, evidence firemní korespondence
* administrativa spojená s provozem společnosti (evidence firemních vozidel, majetku)
* evidence přijatých faktur
* zajištění služebních cest, letenek, ubytování
* objednávky kancelářských potřeb
* správa knihy jízd
* reporting a analýzy dle potřeby managementu
Nabídka: * 5 týdnů dovolené
* 3 sick days
* Stravenky
* Příspěvek na MHD - po zkušební době
* Kurzy AJ
* Příspěvek na penzijní pojištění
Požadavky: * Min. SŠ vzdělání s maturitou
* Znalost anglického jazyka na dobré úrovni (častá komunikace)
* Praxe v administrativě či na recepci
* Pokročilá znalost MS Excel - analýzy, reporty, kontingeční tabulky
* Reprezentatnivní vystupování
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Recepční/asistentka - farmacie: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční/asistentka - farmacie?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33000 - 37000 Kč za měsíc.