Recepční (Asistentka back office)
Hledáme proaktivního a energického člověka, který se rád pohybuje v rušném prostředí a má v oblibě komunikaci s lidmi. Jako recepční budeš prvním kontaktem pro naše mezinárodní klienty, proto je nutná výborná angličtina a orientace na zákaznický servis. Přidej se k nám a rozvíjej svou kariéru v dynamickém prostředí!
Náplň práce:
- správa telefonátů, pošty a kurýrních zásilek
- zajištění hotelových rezervací a služebních cest
- správa rezervačního systému – parkování, vozový park, zasedací místnosti a showroom
- příprava zasedací místnosti
- výpomoc s organizací návštěv a zákaznických akcí
Co vám nabídneme:
- smlouvu na HPP
- zajímavé finanční ohodnocení
- stravenky
- příspěvek do Cafeterie
- 5 týdnů dovolené
- pestrá a různorodá pracovní náplň
- zázemí stabilní společnosti
- krásná kancelář s dobrou dostupností v centru Karlína
Co od vás očekáváme:
- reprezentativní vystupování
- komunikativní osobnost
- asertivní jednání
- časovou flexibilitu
- pokročilou znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Dovolená navíc
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Recepční (Asistentka back office): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční (Asistentka back office)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Randstad HR Solutions s.r.o..