Hledáme proaktivního a energického člověka, který se rád pohybuje v rušném prostředí a má v oblibě komunikaci s lidmi. Jako recepční budeš prvním kontaktem pro naše mezinárodní klienty, proto je nutná výborná angličtina a orientace na zákaznický servis. Přidej se k nám a rozvíjej svou kariéru v dynamickém prostředí!
Náplň práce:
správa telefonátů, pošty a kurýrních zásilek
zajištění hotelových rezervací a služebních cest
správa rezervačního systému – parkování, vozový park, zasedací místnosti a showroom
příprava zasedací místnosti
výpomoc s organizací návštěv a zákaznických akcí
Co vám nabídneme:
smlouvu na HPP
zajímavé finanční ohodnocení
stravenky
příspěvek do Cafeterie
5 týdnů dovolené
pestrá a různorodá pracovní náplň
zázemí stabilní společnosti
krásná kancelář s dobrou dostupností v centru Karlína
Co od vás očekáváme:
reprezentativní vystupování
komunikativní osobnost
asertivní jednání
časovou flexibilitu
pokročilou znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu. Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat. Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Práce Recepční (Asistentka back office): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční (Asistentka back office)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Randstad HR Solutions s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Recepční (Asistentka back office) ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Randstad HR Solutions s.r.o. ještě dnes.