Recepční/Administrátor(ka), 15 - 20 hodin týdně
Pro naši centrálu v blízkosti metra Opatov hledáme Recepční s plynulou češtinou nebo slovenštinou a komunikativní znalostí angličtiny. Pozice je vhodná pro studenty/ky VŠ s časovou flexibilitou v rozsahu 15 - 20 h týdně ve dnech a časech, které si budete mít možnost předem naplánovat s ohledem na Váš rozvrh.
Čeká Vás pestrá práce spojená s chodem recepce v mezinárodní firmě s pobočkami po celém světě, která se specializuje na nejmodernější technologie budov.
Nabízíme Vám dlouhodobou spolupráci na základě Dohody o pracovní činnosti a těšíme se na Vaše životopisy!
Co budete mít např. na starosti?
- Objednávání kancelářských potřeb, tonerů a občerstvení
- Vystavování nákupních objednávek a likvidaci faktur
- E-mailovou a telefonickou komunikaci s dodavateli
- Starost o zasedací místnosti a návštěvnická parkovací místa
- Objednávání kurýrních služeb a přepravy zásilek
- Správu firemních adresářů v MS Outlooku a Excelu
- Evidenci přijaté a odeslané pošty
- Přijímání a evidenci balíků a jejich distribuci
- Zakládání, kopírování a skenování dokumentů
Co by Vám nemělo chybět?
- Ukončené středoškolské vzdělání
- Znalost MS Office
- Angličtina slovem i písmem pro bezproblémové vyřizování e-mailů a telefonů
- Příjemné vystupování
- Spolehlivost, pečlivost, organizační schopnosti
Co Vám nabízíme?
- Pracovní příležitost ve firmě, která je světovým lídrem v oblasti produktů a technologií pro budovy
- Dlouhodobou spolupráci na základě Dohody o pracovní činnosti
- Moderní pracovní prostředí blízko metra C
- Odměnu 140 Kč/h btto
#LI-PP1
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Recepční/Administrátor(ka), 15 - 20 hodin týdně: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční/Administrátor(ka), 15 - 20 hodin týdně?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Johnson Controls.