Recepční / administrativní podpora (30-35.000 Kč)
Náplň práce
- Zajištění bezproblémového chodu recepce
- Přijímání návštěv
- Evidence firemní pošty
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Zajištění reprezentativního vzhledu recepce
- Zpracování objednávek
Požadujeme
- Odolnost vůči stresu
- Znalost MS Office
- Komunikativnost, samostatnost a reprezentativní vystupování
Nabízíme
- 25 dní dovolené
- Občerstvení na pracovišti
- Stravenkový paušál
- Motivační bonusy
- Příspěvěk na dovolenou
- Místo výkonu práce: Brno
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Recepční / administrativní podpora (30-35.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční / administrativní podpora (30-35.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Jihomoravský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 35 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Recepční / administrativní podpora (30-35.000 Kč) ve městě Jihomoravský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.