Recepční administrativní budovy - Praha 4
Informace
O nás
Poskytujeme komplexní nabídku a řešení v oblasti bezpečnostních služeb.
Máme dlouholetou tradici od roku 1993.
Náplň práce:
zajištění plynulého chodu recepce
odbavení příchozí a odchozí pošty
komunikace s návštěvami a klienty
spolupráce s objektovým manažerem
vyřizování příchozích a odchozích telefonů
správa vstupních karet a vozoparku
práce na PC + lehká administrativa
Co od vás očekáváme
příjemné vystupování, reprezentativní vzhled
dodržování dresscode
základní znalost práce na PC
trestní bezúhonnost
komunikativní znalost AJ, ČJ úroveň C2
časová flexibilita
zaslání profesního CV
Co vám nabízíme
práci v příjemném a hezkém prostředí
spolupráce formou DPP, 160 Kč/hod
pracovní doba Po – Pá
směny 8-16 nebo 10-18
dlouhodobou spolupráce
záskok v období nemocí či dovolených
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Recepční administrativní budovy - Praha 4: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční administrativní budovy - Praha 4?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 160 - 173 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PRIMM bezpečnostní služba s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.