Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Pro našeho klienta, českou výrobní společnost s více než 27letou tradicí v oblasti požární bezpečnosti, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti.
Náplň práce:
- Celodenní obsazení recepce – fixní pracovní doba 7:00 – 16:00 nebo 7:30 – 16:30
- Vítání návštěv, jejich ohlašování a uvádění do jednacích prostorů
- Správa zasedacích místností a jejich připravenost
- Příjem a evidence pošty, zajištění zásilek a komunikace s přepravci
- Rezervace hotelů, restaurací, letenek a jízdenek podle pokynů vedení
- Správa pokladny – proplácení cestovních příkazů, účtenek a faktur v hotovosti
- Zajištění zápisů z porad a jednání
- Správa podpisové knihy a evidence dokumentů
- Organizace kalendářů členů vedení společnosti a koordinace schůzek
- Komunikace s interními i externími partnery dle požadavků vedení
- Spolupráce na organizaci firemních akcí a zajištění podkladů pro jednání
- Péče o tiskárnu, kávovar a kuchyňku, evidence obědů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Praxi na recepci či v administrativě – výhodou
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, výhodou zkušenost s informačním systémem)
- Samostatnost, pečlivost, schopnost plánovat si práci
- Reprezentativní a vstřícné vystupování
Nabízíme:
- Smartphone, notebook a samostatné pracoviště
- 4 týdny dovolené + 5 dní volna o Vánocích
- 4 sick-days
- Příspěvek na stravování a zdarma kávu/čaj po celý den
- Odborné a jazykové vzdělávání
- Stabilní a přátelské pracovní prostředí s otevřenou firemní kulturou
- Místo výkonu práce: Klecany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o. Lokalita: Středočeský kraj Pracovní pozice: Recepční a administrativní podpora vedení společnosti Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 16. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Recepční a administrativní podpora vedení společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční a administrativní podpora vedení společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Středočeský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o..