Recepční a administrativní podpora vedení společnosti

Středočeský kraj

Pro našeho klienta, českou výrobní společnost s více než 27letou tradicí v oblasti požární bezpečnosti, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti.

Náplň práce:

  • Celodenní obsazení recepce – fixní pracovní doba 7:00 – 16:00 nebo 7:30 – 16:30
  • Vítání návštěv, jejich ohlašování a uvádění do jednacích prostorů
  • Správa zasedacích místností a jejich připravenost
  • Příjem a evidence pošty, zajištění zásilek a komunikace s přepravci
  • Rezervace hotelů, restaurací, letenek a jízdenek podle pokynů vedení
  • Správa pokladny – proplácení cestovních příkazů, účtenek a faktur v hotovosti
  • Zajištění zápisů z porad a jednání
  • Správa podpisové knihy a evidence dokumentů
  • Organizace kalendářů členů vedení společnosti a koordinace schůzek
  • Komunikace s interními i externími partnery dle požadavků vedení
  • Spolupráce na organizaci firemních akcí a zajištění podkladů pro jednání
  • Péče o tiskárnu, kávovar a kuchyňku, evidence obědů

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • Praxi na recepci či v administrativě – výhodou
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office, výhodou zkušenost s informačním systémem)
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost plánovat si práci
  • Reprezentativní a vstřícné vystupování

Nabízíme:

  • Smartphone, notebook a samostatné pracoviště
  • 4 týdny dovolené + 5 dní volna o Vánocích
  • 4 sick-days
  • Příspěvek na stravování a zdarma kávu/čaj po celý den
  • Odborné a jazykové vzdělávání
  • Stabilní a přátelské pracovní prostředí s otevřenou firemní kulturou
  • Místo výkonu práce: Klecany

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
    Lokalita: Středočeský kraj
    Pracovní pozice: Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 16. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Recepční a administrativní podpora vedení společnosti: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční a administrativní podpora vedení společnosti?

Práce je nabízena v lokalitě Středočeský kraj.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč / měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti ve městě Středočeský kraj? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o. ještě dnes.
0.1284