Recepční a administrativní podpora vedení společnosti

Praha-východ




Požadavky: Pro našeho klienta, českou výrobní společnost s více než 27letou tradicí v oblasti požární bezpečnosti, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti.

Náplň práce:

* Celodenní obsazení recepce – fixní pracovní doba 7:00 – 16:00 nebo 7:30 – 16:30

* Vítání návštěv, jejich ohlašování a uvádění do jednacích prostorů

* Správa zasedacích místností a jejich připravenost

* Příjem a evidence pošty, zajištění zásilek a komunikace s přepravci

* Rezervace hotelů, restaurací, letenek a jízdenek podle pokynů vedení

* Správa pokladny – proplácení cestovních příkazů, účtenek a faktur v hotovosti

* Zajištění zápisů z porad a jednání

* Správa podpisové knihy a evidence dokumentů

* Organizace kalendářů členů vedení společnosti a koordinace schůzek

* Komunikace s interními i externími partnery dle požadavků vedení

* Spolupráce na organizaci firemních akcí a zajištění podkladů pro jednání

* Péče o tiskárnu, kávovar a kuchyňku, evidence obědů

Požadujeme:

* SŠ vzdělání zakončené maturitou

* Praxi na recepci či v administrativě – výhodou

* Výborné organizační a komunikační dovednosti

* Dobrou znalost práce na PC (MS Office, výhodou zkušenost s informačním systémem)

* Samostatnost, pečlivost, schopnost plánovat si práci

* Reprezentativní a vstřícné vystupování

Nabízíme:

* Smartphone, notebook a samostatné pracoviště

* 4 týdny dovolené + 5 dní volna o Vánocích

* 4 sick-days

* Příspěvek na stravování a zdarma kávu/čaj po celý den

* Odborné a jazykové vzdělávání

* Stabilní a přátelské pracovní prostředí s otevřenou firemní kulturou

* Místo výkonu práce: Klecany

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.



Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha-východ
    Pracovní pozice: Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30000 - 40000 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 15. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    12 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
barback – sklář/ka
Praha - Friends club s.r.o. | 160 Kč - 215 Kč
Pečující osoba v dětské skupině Ješkohlídova školička Praha 4, Podolí
Praha 4 - Ješkohlídova školička z.s. | 25 000 Kč - 30 000 Kč
Brigáda ve skladu, 190 Kč/hodina
Praha - Randstad HR Solutions s.r.o. | 180 Kč - 190 Kč
Hledáme šikovné poradce pro Generali Českou pojišťovnu!🔥
Praha - Generali Česká pojišťovna - Oblastní ředitelství Praha
OBCHODNÍK Praha
Praha - Vekra s.r.o.
Doručovatel zásilek
Praha - ADECCO spol. s r.o. | 140 Kč - 160 Kč
Staň se lektorem AI a inspiruj budoucnost!
Praha - Ubrenomo s.r.o. | 500 Kč - 700 Kč
Další nabídky práce >>>

Práce Recepční a administrativní podpora vedení společnosti: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční a administrativní podpora vedení společnosti?

Práce je nabízena v lokalitě Praha-východ.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30000 - 40000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti ve městě Praha-východ? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.5676