rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní II

Brno

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  • provádění kontrolní činnosti se zaměřením na DPPO u velkých daňových subjektů (postupy k odstranění pochybností, daňová kontrola, místní šetření),
  • provádění analýzy dat, provádění protokolovaných jednání, sepisování kontrolních závěrů,
  • provádění vyhledávací činnosti,
  • soustavný výkon kontrolní, revizní a vyhledávací činnosti spojené s ochranou zájmů státu nebo s ochranou a zajišťováním veřejných zájmů, pokud může dojít k ohrožení života, zdraví nebo jiným závažným rizikům.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
  • komunikativnost, flexibilita,
  • psychická odolnost,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Co Vám nabízíme

  • místem výkonu služby je Brno
  • pružná služební doba,
  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
  • až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
  • příspěvek na stravování,
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
  • letní tábor pro děti zaměstnanců,
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • osobní příplatek od 5 576 Kč do 7 434 Kč,
  • zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • možnost výkonnostních a cílových odměn,
  • možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 27. prosince 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:

  • poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7,
  • osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
  • elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu nebo
  • datové schránky ID: 7cs8cge.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní IIč. 400151“.

Bližší informace včetně přihlášky do výběrového řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy

Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generální finanční ředitelství
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní II
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 3. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Vedoucí týmu realizace
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Account Manager
Brno - Zásilkovna
Manažer obchodního týmu Brno
Brno - Generali Česká pojišťovna
Osobní bankéř/ka - Brno
Brno - Česká spořitelna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní II: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní II?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní II ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Generální finanční ředitelství ještě dnes.
0.6047