Rada / odborný rada v Oddělení personálním v Brně
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni do Oddělení personálního na dobu určitou po dobu dlouhodobé nepřítomnosti státního zaměstnance.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 30. listopadu 2024.
Nástup možný leden 2025.
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
• zabezpečuje personální a platovou agendu související se vznikem, změnami a skončením pracovního nebo služebního poměru,
• vede a doplňuje osobní spisy zaměstnanců na přidělených organizačních jednotkách,
• zajišťuje komplexní zpracování personalistiky a zpracování platů v personálním informačním systému, vede databázi zaměstnanců pro automatické zpracování,
• zajišťuje činnosti vyplývající z právních předpisů upravujících služební nebo pracovní poměr a nároky zaměstnanců ze služební, pracovněprávní a sociální oblasti,
• na svěřeném úseku zajišťuje vedení spisové služby, archivaci a skartaci dokumentů podle vnitřních předpisů orgánů finanční správy.
Požadujeme:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost
Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 5 576 Kč do 7 434 Kč,
• zvláštní příplatek ve výši 2 300 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).
Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9846730
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Rada / odborný rada v Oddělení personálním v Brně: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Rada / odborný rada v Oddělení personálním v Brně?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33156-46904 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.