Purchasing process specialist
Popis pozice
U nás budete:
* Odpovídat za metodické nastavení nákupního procesu od zadání poptávky po zaplacení faktury včetně metodiky výběrových řízení a objednávání.
* Expertním uživatelem modulu SAP/MM, kde probíhá objednávací proces včetně fakturace.
* Navrhovat vylepšení stávajících funkčností SAP, komunikuje je s dodavatelem a odpovídá za řádné testování.
* Autorem interních předpisů pokrývajících nákupní proces.
* Vykonávat logické kontroly procesu s cílem ujistit se, že nastavená pravidla jsou zaměstnanci dodržována.
* Odpovídat za uživatelskou podporu nákupního procesu.
* Kontaktní osobou pro Procurement CZ z pohledu metodiky nákupu.
Budeme si rozumět, pokud máte:
* VŠ vzdělání ekonomického směru.
* Předchozí praxi na obdobné pozici alespoň 5 let
* Základní znalost účetní a daňové legislativy zejména v oblasti DPH a daně z příjmů
* Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
* Dobrá znalost SAP modulu MM
* Znalost anglického jazyka na dobré úrovni
* Komunikativnost, proaktivitu, samostatnost, pečlivost
* Analytické dovednosti
* Pozitivní myšlení a touhu vzdělávat se
U nás získáte:
* Zajímavou a zodpovědnou práci
* Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
* Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
* Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Purchasing process specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Purchasing process specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Česká spořitelna.