Projektový vedoucí obchodních případů
Informace
Kdo jsme?
Chceš se podílet na startu začínající společnosti, za kterou stojí silný partner? Pokud ano, jsi tu správně. Z malého nápadu chceme vybudovat silnou společnost s jasnou vizí. FairShare s.r.o. je začínající společnost v oblasti výkupu nemovitostí a podílového vlastnictví. S rychlým rozvojem a pevným zázemím jsme se rozhodli posunout hranice a přinést nové standardy do tohoto odvětví.
O nabízené pozici:
Hledáme zodpovědného a samostatného administrátora obchodních případů, jehož hlavním úkolem bude zpracovávání vyhraných zakázek. Hlavní náplní tvé práce bude vyhodnocení a následné vypořádání obchodních případů, což zahrnuje především efektivní komunikaci mezi interními odděleními společnosti. Klíčovým aspektem je spolupráce s obchodním oddělením, právním oddělením, vedením společnosti a obchodními partnery. Budeš v úzké spolupráci s vedením, kde budeš konzultovat jednotlivé kroky procesu. Finální fází je kompletní uzavření obchodního případu, které spočívá v prodeji nemovitosti.
Pokud s tím nemáš zkušenosti, nevadí. Vše tě rádi doučíme.
Co bude tvým úkolem:
• Komunikace se zákazníky (písemná i telefonická)
• Komunikace s interními odděleními a vedení společnosti (písemná i telefonická)
• Zadávání informací do interního systému (CRM)
• Hlídání časových zámků jednotlivých obchodních případů
• Vyhledávání v katastru nemovitostí
• Vyhodnocování jednotlivých případů
Zaslání informací o sobě a proč s námi chceš právě ty spolupracovat: Nejdříve nám dejte o sobě vědět. Napiš nám, proč se k nám chceš přidat a co můžeš nabídnout, buď kreativní a hlavně svůj/svoje.
Telefonní rozhovor: Po přijetí informací, proč se k nám chceš přidat, se ti ozveme. Budeme chtít vědět pár základních údajů, představíme ti více o pozici a poskytneme ti prostor pro otázky.
Osobní setkání u nás v Mostě: Potkáme se u dobré kávy u nás v Mostě v ulici Moskevská naproti SHD. Na osobním setkání v našich kancelářích tě přivítáme dobrou kávou a výhledem na Most. Když si všechno sedne, čeká tě další část, tzv. „den na zkoušku“.
Den na zkoušku: Zkušební den znamená 2-4 hodiny tvého času, které strávíš s námi v kanceláři při vypracování modelových úkolů. Je pro nás důležité, aby sis s námi sedl jak po pracovní stránce, tak i po té lidské. Také si vyzkoušíš atmosféru v kanceláři a zjistíš, jestli je ti tu s námi dobře. Poznáš přímého nadřízeného, se kterým tě bude čekat vyhodnocení celého zkušebního dne.
Co od vás očekáváme
Co od tebe očekáváme:
• Schopnost efektivně komunikovat jak telefonicky, tak písemně (email, chat)
• Pečlivost a schopnost práce s detaily
• Organizační schopnosti a schopnost prioritizace úkolů
• Základní znalost práce s počítačem, včetně práce s Excel, Outlook
• Řidičské oprávnění skupiny B
Co vám nabízíme
Co můžeme nabídnout:
• Možnost kariérního růstu, např. pozice obchodníka
• Osobní rozvoj prostřednictvím školení
• Příjemný tým lidí, kteří tě podpoří ve tvém profesním růstu
• Konkurenční platové ohodnocení
• Možnost spolupráce s profesionály v oboru
• Notebook, který můžeš používat i pro osobní účely
• Firemní tarif
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Projektový vedoucí obchodních případů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Projektový vedoucí obchodních případů?
Práce je nabízena v lokalitě Most.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 60 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Fair Share s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Most - Administrativa