💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Projektový manažer informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií

Olomouc

Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é    ř í z e n í na místo: projektový manažer informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií (pracovní poměr na dobu neurčitou)

charakteristika vykonávané práce: komplexní koordinace přípravy a realizace projektů informačních a komunikačních systémů, provádění činností spojených s koordinací projektů informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro veřejné zakázky v souvislosti s projekty informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro uzavírání smluvních vztahů

s dodavateli informačních systémů, stanovení časového a finančního plánu realizace projektu, sestavení, vedení a řízení projektového týmu

místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VŠ
  • obor vzdělání: informatika výhodou
  • znalosti oboru: operační systémy Windows, architektura aplikací, architektura technické infrastruktury, protokoly TCP/IP
  • praxe ve veřejné správě: výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
  • další požadované dovednosti:
    • ŘP sk. B
    • samostatnost
    • komunikativnost
    • smysl pro týmovou práci
    • schopnost analyticky a koncepčně myslet



Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: projektový manažer informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na Odboru informačních technologií Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 12. 2024 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Ivan Russnák

telefon: 585 508 144, email: *********@*********.

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.  

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost


Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.


Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, *********@*********), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Ing. Lubomír Baláš, v. r.

ředitel KÚOK

Požadavky


  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Olomoucký kraj
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Projektový manažer informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 13. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Technik IT (m/ž)
Prostějov - DT - Výhybkárna a strojírna, a.s.
Senior Backend Developer | SpringBoot
Prostějov - Trenkwalder Česká Republika
Směnový vedoucí
Olomouc - Nestlé Česko
Svářeč - zámečník
Olomouc - 35 000 Kč - 39 000 Kč
Pracovník svozu odpadu
Olomouc - 25 000 Kč - 27 000 Kč
Logistický operátor - Olomouc
Olomouc - 24 000 Kč - 34 000 Kč
Manažer výrobních linek
Olomouc - 55 000 Kč - 60 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Projektový manažer informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Projektový manažer informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Projektový manažer informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na odboru informačních technologií ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.