💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Procurement Administrative Specialist (M/F/d)

Prague, Praha

**Summary**:
**About the Role**:
**Key Responsibilities**:
- Managing calendar and all scheduling activities for the Lead/Head.
- Organizing and coordinating meetings and agendas for the meetings, taking care of meeting minutes, tracking actions, following up on outstanding items.
- Preparing presentations, internal communications.
- Maintaining Lead/Head’s organizational charts.
- Planning travel including booking flights, accommodation, visas.
- Expense reporting ensuring compliance with company policies and procedures.
- Raising purchase orders and booking Good Receipts (GRs).
- Participating or independently organizing various virtual and on-site local/global projects or events (e.g. townhall...).
- Handle multiple tasks within short time frames and mínimal supervision.
- Support other ad-hoc projects and initiatives to ensure smooth running of organization.
**Essential Requirements**:
- Higher education.
- 2 years of experience with complex administrative tasks.
- Fluent in English (written and spoken).
- Excellent knowledge of Microsoft Office.
- Excellent communication skills and capability to work with various local and global stakeholders.
- Organized and detailed person, being able to work in a fast, dynamic work environment in aligned timelines.
- Being a decisive and proactive person.
**Desirable Requirements**:
- Experiences from global, multinational environment.
**Commitment to Diversity and Inclusion**:
Novartis is committed to building an outstanding, inclusive work environment and diverse teams representative of the patients and communities we serve.
Division
Operations
Business Unit
CTS
Location
Czech Republic
Site
Prague
Company / Legal Entity
CZ02 (FCRS = CZ002) Novartis s.r.o
Functional Area
Procurement
Job Type
Full time
Employment Type
Regular
Shift Work
No

Detaily o pracovním místě:
Firma: Novartis
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Procurement Administrative Specialist (M/F/d)
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 30. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent nákupu (A11543)
Praha - HOFMANN WIZARD s.r.o.
Software Architect 🚀
Praha - ITIS Holding a.s.
Lead Test Automation Engineer
Praha - DHL Information Services
Facilities Manager
Praha - Adp Employer Services Česká Republika
Senior Digital Specialist
Praha - Publicis Groupe CZ
DevOps Engineer
Praha - DHL Information Services
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Bankéř/ka na pobočku na metru Hůrka
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
IT Solutions Consultant SAP BW/BI
Praha - DHL Information Services
Application Support Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
HLEDÁME POSILU PRO OBCHODNÍ MÍSTO
Praha - Generali Česká pojišťovna
BI Specialist
Praha - BNP Paribas Cardif
Junior Marketing Specialist
Praha - Welcome to the Jungle CZ & SK
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Procurement Administrative Specialist (M/F/d): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Procurement Administrative Specialist (M/F/d)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Novartis.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Procurement Administrative Specialist (M/F/d) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Novartis ještě dnes.