Právník / Právnička V Odboru Kancelář
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici **právník / právnička v odboru Kancelář ředitele Magistrátu hlavního města Prahy**.
**Jaká bude Vaše náplň práce**
- zpracování podkladů pro jednání Rady a Zastupitelstva hl. města Prahy
- zpracování stanovisek, vyjádření a návrhů na řešení úkolů, které si vyžádají orgány města
- zajišťování procesní stránky vyřizování závažných a opakovaných stížností a petic
- vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- spolupráce při přípravě návrhů obecně závazných vyhlášek a připomínkování právních předpisů ČR a hl. m. Prahy
- podíl na kontrolní činnosti odboru
- zpracování veřejných zakázek odboru
**Jaké požadavky byste měl/a splňovat**
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo nebo právo a právní věda
- orientace v související legislativě
- znalost práce na PC (MS Office, Internet), schopnost pracovat s právními informačními systémy (např. ASPI)
- komunikační schopnosti a dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném projevu
**Co Vám můžeme nabídnout**
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- pracovní poměr zaměstnance/zaměstnankyně **na dobu určitou**, po dobu rodičovské dovolené
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců
- čerpání benefitů v systému Cafeteria
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- příspěvek na bydlení
- pracoviště v centru Prahy
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na našich kariérních stránkách
**K přihlášce připojí**: strukturovaný profesní životopis v českém jazyce, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech, dovednostech a dosaženém vzdělání.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Právník / Právnička V Odboru Kancelář: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Právník / Právnička V Odboru Kancelář?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HLAVNÍ MĚSTO PRAHA.