Pracovník kvality/Reklamační technik
* posuzování a řešení reklamací v rámci realizovaných projektů
* nastavování interních procesů v oblasti kvality
* organizování výjezdů k odstranění reklamací
* předávání zpětné vazby z reklamací na příslušná oddělení
* příprava přehledů a statistik
* komunikace se výrobou, obchod, logistikou a dalšími odděleními napříč společností
Nabídka: * práci v perspektivní a rozvíjející se společnosti se stabilním finančním zázemím
* osobní, kolegiální a týmový přístup
* motivující mzdové ohodnocení
* 20 dnů dovolené a k tomu navíc 4 dny placeného volna
* bohatý program zaměstnaneckých benefitů: příspěvek na penzijní připojištění až 1000 Kč/měsíčně, Flexi Passy 2000 Kč/ročně, ovocné středy, odměny za pracovní výročí, příspěvek za doporučení uchazeče až 15.000 Kč, zapojení do slevového partnerského programu, zvýhodněné telefonní tarify, závodní stravování vč. příspěvku na stravování a další
Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* znalost NJ nebo AJ výhodou
* organizační a komunikační dovednosti
* praxe v oblasti kvality - znalost základních principů řízení kvality
* praxe v oblasti modulárních staveb výhodou
* řidičský průkaz skupiny B
* spolehlivost, zodpovědnost za výsledek
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovník kvality/Reklamační technik: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník kvality/Reklamační technik?
Práce je nabízena v lokalitě Zlín.