Pracovník/ce skladu zdravotnického materiálu
O nás
Společnost Interpharmac, s.r.o. zajišťuje svým klientům komplexní služby v oblasti dodávek zdravotnického materiálu a léků. Naším cílem je vytvořit pro každého klienta servis přesně dle jeho potřeb. Kvalita, komplexnost a komunikace jsou hlavními principy naší práce!
Jak bude vypadat vaše práce
Hlavní náplní naší nové kolegyně či nového kolegy na pozici pracovník/ce skladu zdravotnického materiálu bude:
- Ruční příjem a výdej objednávek
- Fyzický příjem zboží od dodavatelů
- Manipulace se skladovací technikou
Jak si vás představujeme
- Spolehlivost, pečlivost a rychlost
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
Co Vám můžeme nabídnout
- Zázemí stabilní české společnosti
- Pevná pracovní doba pondělí – pátek – 8:00 – 16:30
- Úvazek na HPP
- 5 týdnů dovolené a 3 sickdays
- Stravenkový paušál
- Týmový kolektiv
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu
- Partnerský benefitní program – např. Datart, LÉKÁRNY ipc, Coqui …
Nástup možný ihned či dle domluvy.
Těšíme se na váš životopis.
Benefity
- Sickdays
- Firemní akce
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovník/ce skladu zdravotnického materiálu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník/ce skladu zdravotnického materiálu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Interpharmac, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Pracovník/ce skladu zdravotnického materiálu ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Interpharmac, s.r.o. ještě dnes.