Pracovník/ce Administrativy S AngliČtinou
**PRACOVNÍ NÁPLŇ**:
- zpracování objednávek
- zadávání dat do interního systému
- komunikace se zákazníkem
**CO POŽADUJEME?**:
- dokončené středoškolské vzdělání
- uživatelskou znalost MS Office
- angličtina na úrovni B2 a výše
**CO NABÍZÍME?**:
- 150 Kč/hodinu
- 40 hodin/týdně
- pondělí-pátek / 07-15 hodin
- příspěvek na stravu
- možnost karierního postupu
- nástup ihned
- HPP
- místo výkonu práce: Hodonín
**DALŠÍ INFORMACE**:
Zobrazit více
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovník/ce Administrativy S AngliČtinou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník/ce Administrativy S AngliČtinou?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting.