Pracovník Back Office obchodního oddělení

Kroměříž

O nás

Chcete se stát klíčovou osobou, která dokáže obchodní oddělení propojit s těmi správnými zákazníky? Máte zkušenosti s administrativou od vyřízení první objednávky až po uzavření smlouvy? Ovládáte MS Office a dokážete si upravit dokumentaci na profesní úrovni? Baví Vás komunikace ať na vlastním oddělení, nebo u zákazníka?

Pokud odpovídáte ano, přidejte se k nám!

Jsme moderní český výrobce s vlastním vývojem a výrobou elektronických výrobků pro automobilový a letecký průmyslu. Naše více než 30 leté výrobní zkušenosti se promítají do kvalitních produktů pro přední tržní značky. Hledáme zkušeného, dynamického a motivovaného pracovníka Back Office, který/á převezme svoji odpovědnost za realizaci stanovených cílů obchodního oddělení.

Náplň práce:

  • každodenní komunikace se svěřenými zákazníky, včetně výjezdů k nim, a to i do zahraničí
  • schopnost samostatného aktivního vyhledávání nových zákazníků
  • komplexní zpracování a veškerá administrativa spojená s vedením došlých objednávek
  • příprava měsíčních a kvartálních reportů o prodejních aktivitách, analýza prodejních trendů a trhu
  • příprava a správa prodejní dokumentace (nabídky, smlouvy a pod.)
  • vedení a aktualizace databází zákazníků, kontaktů a obchodních příležitostí v CRM systémech

Co od Vás očekáváme:

  • anglický jazyk (min. úroveň B2), popřípadě německý jazyk
  • uvítáme SŠ popř. VŠ technického zaměření
  • technická zdatnost, zkušenosti se slaboproudou elektronikou bude velkou výhodou
  • nadstandardní znalost Microsoft Office, zejména Excel, Word
  • znalost Adobe Illustrator a schopnost vytváření katalogových listů
  • řidičský průkaz skupiny B
  • znalost IS Helios výhodou
  • pečlivost, svědomitost a analytické myšlení

Co Vám můžeme nabídnout:

  • nástupní mzdu až 55 000 Kč podle praxe a vzdělání, s předpokládaným růstem po zapracování
  • spoustu zajímavé práce na projektech, které obohatí Vaši kariéru a k tomu konkurenceschopné podmínky odpovídající důležitosti této pozice
  • práce na plný úvazek v Kroměříži - nástup možný ihned
  • širokou škálu benefitů (bonus dny pracovního volna, Sick days, nadstandardní příspěvek na stravování, podpora vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba)

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Detaily o pracovním místě:
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o.
Lokalita: Kroměříž
Pracovní pozice: Pracovník Back Office obchodního oddělení
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Roznos letáků – Kroměříž
Kroměříž - Kaufland Česká republika v.o.s. | 125 Kč - 180 Kč
Roznos letáků – Otrokovice
Otrokovice - Kaufland Česká republika v.o.s. | 125 Kč - 180 Kč
Pizzař ( vedoucí směny) Vosíme.cz
Kroměříž - Hanufoods s.r.o. | 150 Kč - 180 Kč
Skladník/VZV (retrakář) - 170 Kč/hod., ubytování zdarma
Otrokovice - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 170 Kč - 170 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Pracovník Back Office obchodního oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník Back Office obchodního oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Kroměříž.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Pracovník Back Office obchodního oddělení ve městě Kroměříž? Pošlete svůj životopis firmě CRI ameba.eu, s.r.o. ještě dnes.
0.1539