Pracovník Back Office obchodního oddělení
O nás
Chcete se stát klíčovou osobou, která dokáže obchodní oddělení propojit s těmi správnými zákazníky? Máte zkušenosti s administrativou od vyřízení první objednávky až po uzavření smlouvy? Ovládáte MS Office a dokážete si upravit dokumentaci na profesní úrovni? Baví Vás komunikace ať na vlastním oddělení, nebo u zákazníka?
Pokud odpovídáte ano, přidejte se k nám!
Jsme moderní český výrobce s vlastním vývojem a výrobou elektronických výrobků pro automobilový a letecký průmyslu. Naše více než 30 leté výrobní zkušenosti se promítají do kvalitních produktů pro přední tržní značky. Hledáme zkušeného, dynamického a motivovaného pracovníka Back Office, který/á převezme svoji odpovědnost za realizaci stanovených cílů obchodního oddělení.
Náplň práce:
- každodenní komunikace se svěřenými zákazníky, včetně výjezdů k nim, a to i do zahraničí
- schopnost samostatného aktivního vyhledávání nových zákazníků
- komplexní zpracování a veškerá administrativa spojená s vedením došlých objednávek
- příprava měsíčních a kvartálních reportů o prodejních aktivitách, analýza prodejních trendů a trhu
- příprava a správa prodejní dokumentace (nabídky, smlouvy a pod.)
- vedení a aktualizace databází zákazníků, kontaktů a obchodních příležitostí v CRM systémech
Co od Vás očekáváme:
- anglický jazyk (min. úroveň B2), popřípadě německý jazyk
- uvítáme SŠ popř. VŠ technického zaměření
- technická zdatnost, zkušenosti se slaboproudou elektronikou bude velkou výhodou
- nadstandardní znalost Microsoft Office, zejména Excel, Word
- znalost Adobe Illustrator a schopnost vytváření katalogových listů
- řidičský průkaz skupiny B
- znalost IS Helios výhodou
- pečlivost, svědomitost a analytické myšlení
Co Vám můžeme nabídnout:
- nástupní mzdu až 55 000 Kč podle praxe a vzdělání, s předpokládaným růstem po zapracování
- spoustu zajímavé práce na projektech, které obohatí Vaši kariéru a k tomu konkurenceschopné podmínky odpovídající důležitosti této pozice
- práce na plný úvazek v Kroměříži - nástup možný ihned
- širokou škálu benefitů (bonus dny pracovního volna, Sick days, nadstandardní příspěvek na stravování, podpora vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba)
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovník Back Office obchodního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník Back Office obchodního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Kroměříž.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..