Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Jazyky:
- Angličtina - Aktivní
- Ruština - Aktivní - Nabízená mzda: 21 000 Kč/měsíc
Pracovní náplň: Příjem a registrace příchozích hovorů a zpráv od klientů; Identifikace potřeb a požadavků klienta;
Vyřizování požadavků o zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatů; Moderování uživatelských profilů; Poskytování poradenství a vyhledávání informací a služeb pro klienty; Kontrola kvality zadaných objednávek; Řešení přijatých požadavek, reklamací a stížností, včetně cizojazyčných; Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům; Zadávání (zapisování) dat do informačních systémů; Dovednosti v práci se systémy CRM.
Znalost jazyků: ruština, kazaština – aktivně, angličtina – na konverzační úrovni.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 21 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy We Can Company s.r.o..