Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 10
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
- Nabízená mzda: 29 300 Kč/měsíc
Následující dovednosti jsou vítány:
- Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem
- Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
- Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
- Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
- Vysoká úroveň komunikačních dovedností
- Prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
- Výhodou jsou certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification,
Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 29 300 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o..