Poradce/kyně dlouhodobě uvolněného náměstka primátora hl.m.Prahy
• poradenská a konzultační činnost v rámci agendy náměstka primátora hl. města Prahy pro oblast dopravy
• zajištění a koordinace podkladů od jednotlivých oddělení a odborů magistrátu pro mediální výstupy, zejména od odboru dopravy a odboru
investic a také od městských společností v přímé odpovědnosti náměstka primátora
• strategické plánování komunikačních aktivit v oblasti dopravy v Praze ve spolupráci s odborem dopravy
• plánování a koordinace marketingových a PR aktivit ve spolupráci s městskými společnostmi DPP, TSK a ROPID v přímé odpovědnosti
náměstka primátora
• komunikace s novináři, sjednávání schůzek, organizace tiskových konferencí
• komunikace s občany a zpracování odpovědí na obdržené dotazy občanů v součinnosti s organizačními složkami magistrátu hl. m. Prahy a
městskými společnostmi
• vyřizování administrativní agendy a administrativně-technické činnosti včetně pořizování záznamů z jednání
• příprava podkladů z jednání Rady hl. m Prahy a Zastupitelstva hl. m. Prahy k tiskovým konferencím a následným mediálním výstupům
Nabídka: • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• příspěvek na bydlení, roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka), stravování formou elektronické stravenkové karty, penzijní
připojištění
• příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• systém Cafeterie s možností čerpat benefity v oblasti zdraví, sportu, kultury, rekreace, vzdělávání
• podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
• podporu při slaďování pracovního a osobního/rodinného života, dětské skupiny, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce pro děti
zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
• pracoviště v centru Prahy
Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo klikněte na odkaz níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVWDSYL%231/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVWDSYL/UD_volne-misto_SE1_poradce_3555-VM2-25.pdf
V případě Vašeho zájmu strukturovaný životopis a motivační dopis prosím zasílejte nejpozději do 31. ledna 2025 na adresu nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h, označenou: NEOTEVÍRAT – místo na dobu určitou – poradce/poradkyně dlouhodobě uvolněného náměstka primátora hl. města Prahy MUDr. Zdeňka Hřiba/SE1/VM2/25/S.
Nabídku s životopisem je také možné podat v označené obálce poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Magistrát hlavního města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.
Požadavky: • VŠ Mgr./Bc.
• prokazatelná praxe v médiích, nebo Public relations, Public affairs
• zkušenosti se správou sociálních sítí výhodou
• praxe v obdobných oblastech, zejména v oboru dopravy, stavebnictví, city logistiky a datové analytiky vítány
• znalost územní samosprávy, výhodou znalost procesů samosprávy v hl. m. Praze a městských částech
• analytické myšlení
• počítačová gramotnost
• výborná znalost češtiny slovem i písemně
• organizační schopnosti a Time management
• týmový hráč
• zodpovědnost, pečlivost, pevné morální a etické zásady, příjemné vystupování
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Poradce/kyně dlouhodobě uvolněného náměstka primátora hl.m.Prahy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Poradce/kyně dlouhodobě uvolněného náměstka primátora hl.m.Prahy?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..