Práce v kaceláři - NÁSTUP IHNED!

Vyřizování běžné administrativy (e-maily, telefonáty, korespondence)
Práce s dokumenty
Zadávání dat do interního systému
Komunikace s klienty (většinou e-mailem nebo po telefonu)
Požadujeme:
SŠ vzdělání
Základní znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
Pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti
Komunikační dovednosti
Nabízíme:
Stabilní zaměstnání v prosperující firmě s dlouholetou tradicí
Přátelský a dynamický tým, ve kterém se budete cítit jako součást rodiny
Moderní kancelářské prostředí, kde bude radost pracovat
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání – podporujeme naše zaměstnance v jejich kariérním rozvoji
Flexibilní pracovní doba, která vám umožní najít rovnováhu mezi pracovním a osobním životem
Motivační platové ohodnocení s možností bonusů za dobře odvedenou práci
Firemní akce a teambuildingy, kde si odpočineme a budujeme týmového ducha
Zdravotní a relaxační benefity pro vaši pohodu
Vzdělání:
Základní, Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Referent, Administrativní pracovník, Asistentka, Recepční v administrativě
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Mzda:
25 000–60 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Josef Hrdina Lokalita: Ostrava Pracovní pozice: Práce v kaceláři - NÁSTUP IHNED! Směnnost práce Plný úvazek/Zkrácený úvazek/Pr Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 60000 Kč Nabídka přidána: 10. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Práce v kaceláři - NÁSTUP IHNED!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Práce v kaceláři - NÁSTUP IHNED!?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 60000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Josef Hrdina.