Podpora prodeje – administrátor zakázek

Pro našeho klienta, společnost, která je leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení a výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, hledáme vhodného kandidáta na pozici Podpora prodeje – administrátor zakázek.
Náplň práce:
* Vytváření nabídek pro stávající a nové zákazníky na základě podkladů od obchodníka
* Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
* Komunikace ze stávajícími zákazníky ohledně objednávek, termín dodání, reklamací a servisních služeb
* Každodenní komunikace se zákazníky – osobně, telefonicky i e-mailem
* Zadávání zakázek a klientských dat do interního systému
* Spolupráce s dalšími odděleními při řešení větších zakázek a servisních požadavků
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Znalost angličtiny (pro jednání se zákazníky v zahraničí) - výhodou
* Praxe z obchodu v oblasti technických produktů – výhodou
* Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, týmová spolupráce
* Aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost
* Prezentační dovednosti, zápal pro obchod
* Příjemné vystupování
* Technické myšlení
* MS Office - pokročilá úroveň
--strong--Nabízíme:--/strong--
*
Platové rozmezí 37 000 – 40 000 Kč/měsíc
* Důkladné zaškolení
* Smartphone, laptop
* Home office
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené
* 3 dny zdravotního volna
* Příspěvky na stravování
* Pravidelné vzdělávací kurzy a školení zaměřené na obchodní dovednosti
* Občerstvení na pracovišti
* Spolupráce na HPP
* Nástup možný ihned nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
--strong--Benefity--/strong--
* Mobilní telefon
* Notebook
* Flexibilní začátek/konec pracovní doby
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy, školení
* Občerstvení na pracovišti
* Zdravotní volno/sickdays
* Možnost občasné práce z domova
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Administrativní pracovník, Obchodní referent, Prodejce po telefonu / Telesales
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
37 000–40 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Podpora prodeje – administrátor zakázek Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40000 Kč Nabídka přidána: 12. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Podpora prodeje – administrátor zakázek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Podpora prodeje – administrátor zakázek?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..