Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně
- Práce ve firemním HR systému
- Spolupráce při náboru nových zaměstnanců na různé pracovní pozice
- Budete připravovat pracovní smlouvy, dodatky a jinou pracovně-právní agendu
- Příprava podkladů pro zpracování mezd, pravidelná komunikace s externí mzdovou účetní
- Spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci a kolegy
- Další úkoly, dle zadání nadřízeného
Nabídka: - Práce na zkrácený úvazek
- Možnost práce občasně i z domova
- Příjemné, nově zrekonstruované pracovní prostředí
- Stravenkový paušál 75,- Kč za každý odpracovaný den
- 2x Sick Day (volno na cokoliv, které Vám bude proplaceno jako standardně odpracovaný den)
- Výhodné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
- Dobrá káva na pracovišti u nás nemůže chybět
- Doprava je možná vlastním autem ,k dispozici parkovací stání, nebo autobusem Praha, Chodov - Modletice cca do 15 minut, výhledově bude
zajištěna firemní doprava z Prahy
Požadavky: - Středoškolské vzdělání s maturitou
- Dobrá znalost práce na PC
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost za svěřené úkoly, umět si stanovit priority
- Velkou výhodou bude: zkušenost z oblasti náboru a personalistiky, komunikativní angličtina
- Dobrá nálada a chuť do práce
Poznámka: Tato pracovní nabídka je pouze pro osoby v invalidním důchodu}
-
Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha-východ Pracovní pozice: Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 15000 - 17000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 16. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně?
Práce je nabízena v lokalitě Praha-východ.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 15000 - 17000 Kč za měsíc.