Personální ředitel/ka (100 - 130.000,- Kč)
Náplň práce
- Stanovení a implementace personální strategie výrobní společnosti, komunikace s vedením při strategickém plánování lidských zdrojů.
- Řízení náborového procesu, hledání talentů, zajištění adaptačního plánu a sledování nových zaměstnanců.
- Aktivní komunikace s managery, vedoucími jednotlivých úseků a řešení personálních záležitostí napříč společností.
- Pravidelná komunikace se zaměstnanci s cílem zajistit spokojenost na pracovišti.
- Vedení týmu personálního oddělení.
Požadujeme
- Alespoň 5 let zkušeností na pozici HR manažera nejlépe ve výrobní či strojírenské společnosti.
- Znalost pracovně právní problematiky a HR procesů.
- Zkušenosti s tvorbou konceptů personální strategie a její realizace.
- Praktické zkušenosti s náborem zaměstnanců.
- Zkušenosti s řízením menšího týmu výhodou.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Nabízíme
- Práci v úspěšné společnosti.
- Zodpovědnou pozici s vysokou mírou samostatnosti.
- 5 týdnů dovolené, sick days.
- Vzdělávací programy.
- Osobní automobil, telefon a notebook.
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění.
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Personální ředitel/ka (100 - 130.000,- Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Personální ředitel/ka (100 - 130.000,- Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Olomoucký kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 100 000 - 130 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Personální ředitel/ka (100 - 130.000,- Kč) ve městě Olomoucký kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.