PERSONALISTA s možností homeoffice (až 55.000 Kč)
O nás
Jste Personalista/ka již s nějakou praxí a máte zájem pracovat u české společnosti s dlouholetou tradicí a nastavovat personální procesy od píky? Tak my pro Vás máme výzvu v podobě této pozice!
Čeká Vás pestrá pracovní náplň a mimořádná příležitost se přímo podílet na nastavování HR procesů, interních pravidel a principů odměňování. Přijímáte tuto výzvu? Pokud ano, ozvěte se nám a my se s Vámi spojíme pro více informací. :)
Náplň práce:
- nábor nových zaměstnanců
- zabezpečení personální agendy spojené s nástupem, průběhem a skončením pracovního poměru
- komunikace se současnými zaměstnanci a spolupráce na vytváření firemní kultury a firemního prostředí
- zavedení a nastavení HR procesů
- ve spolupráci s vedením společnosti nastavení interních pravidel, principů odměňování apod.
Co od Vás očekáváme:
- min. SŠ vzdělání
- pracovní zkušenosti z obdobné pozice
- orientace v pracovněprávní legislativě
- znalost práce s MS Office
- znalost AJ nebo NJ výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost práce na homeoffice dle domluvy
- zázemí české společnosti u které budete nastavovat personální procesy
- možnost dalšího vzdělávání
- bonusy a prémie ke mzdě
- dotované stravování
- služební telefon a notebook
- benefitové programy
- příspěvky na volný čas
- firemní akce a další...
Další infromace:
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Tato nabídka je také vhodná pro: HR Generalist, Personalisty, HR Specialist, HR Business partner, Vedoucí personálních úseků apod.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce PERSONALISTA s možností homeoffice (až 55.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce PERSONALISTA s možností homeoffice (až 55.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Prostějov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..