Personalista/ka
O nás
Spolek byl založen v lednu 2020 lidmi z řad sociálních pracovníků a speciálních pedagogů se záměrem smysluplně doplnit síť olomouckých sociálních služeb a umožnit klientům individuální přístup a zohlednit jejich specifické potřeby. Účelem organizace je zkvalitnění života pečujících osob a podpora osob se zdravotním postižením takovým způsobem, kterým posílí své kompetence s využitím vlastních zdrojů pro běžný život ve společnosti. Vizí organizace je, aby díky propojenému systému podpory i lidé s těžkým zdravotním postižením žili ve vlastním přirozeném prostředí. Spolek klientům poskytuje odlehčovací sociální službu v terénní, ambulantní a pobytové formě, kterou efektivně kombinuje s další alternativní možností podpory - homesharingem.
Náplň práce:
NÁSTUP IHNED!
Zkrácený úvazek - HPP/DPP, možno i IČO!
Mzdové ohodnocení je uvedeno na poloviční úvazek!
1. Personální administrativa
Vedení evidence zaměstnanců a jejich osobních údajů, dohlížení na soulad se související legislativou, správa veškerých pracovně-právních písemností a předpisů. Připravování podkladů pro mzdy a spolupráce s externí mzdovou agenturou.
2. Nábor
Sledování situace na trhu práce, zajišťování všech fází náboru nových zaměstnanců (tj. od definice pracovní pozice přes tvorbu inzerátů až po rozhovory s uchazeči a finální výběr), onboarding nových zaměstnanců aj.
3. Mzdová agenda
Administrativní kontrola odměňování zaměstnanců (kontrola výkazů práce), plánu směn, hodnocení zaměstnanců.
4. Vzdělání zaměstnanců
Správa školení a certifikací, organizační zajištění vzdělávacích aktivit (školení, semináře apod.) a další související činnosti.
5. Mediace
Plnění role prostředníka mezi vedením společnosti a řadovými zaměstnanci, mediace a řešení případných sporů, přijímání stížností a podnětů od zaměstnanců aj.
6. Péče o firemní kulturu a prostředí
Pořádání teambuildingových akcí, distribuce novinek a zpráv, posilování identifikace zaměstnanců s firmou a zvyšování jejich spokojenosti.
Co od Vás očekáváme:
- strukturovaný životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se pracovního místa
- praxe v oboru
- znalost pracovního práva a základů mzdové problematiky.
- dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti,
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, přátelský přístup, trpělivost a nadšení.
- logické uvažování a praktický přístup k řešení problémů.
znalost práce v MS Office, eQuip výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- smysluplnou práci v příjemném kolektivu
- vzdělávání a možnost dalšího osobního a profesního rozvoje
- práci na částečný úvazek
- podílení se na růstu progresivní neziskové organizace
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Parkoviště
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Personalista/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Personalista/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Zet-My, z.s..