Personalista (45-55.000 Kč)
**PRACOVNÍ NÁPLŇ**:
- Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení.
- Zpracování a správa personální agendy společnosti.
- Poskytování podpory HR a mzdovému oddělení v jejich každodenních činnostech a projektech, včetně komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů.
- Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při provádění administrativních úkolů spojených s personální agendou a mzdovým managementem.
- Monitorování a aktualizace personálních dat v interním systému společnosti.
**CO POŽADUJEME?**:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici
- Praktickou znalost pracovněprávních předpisů
- Uživatelskou znalost MS Office
- Komunikativnost a pracovitost
- Schopnost určit si priority
**CO NABÍZÍME?**:
- 13.mzdu
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Příspěvek na Multisportkartu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky
Kafeterie
-
- Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
- Místo výkonu práce: Praha
**DALŠÍ INFORMACE**:
Zobrazit více
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Personalista (45-55.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Personalista (45-55.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting.