Payroll Accountant with Russian and English (almost full home office )

Prague 5, Praha

We seek a highly skilled Payroll Accountant to join the international finance team in a great business center in Prague. The ideal candidate will have a strong in accounting and decent analytical skills. On top of that, we offer great flexibility and benefits.Key Responsibilities:•Managing prepaid rent cards in SAP.•Preparing cash calls for accommodation expenses.•Processing TAP payments for accommodation allowances.•Reviewing cost sheets and supporting documentation.•Communicating with employees regarding accommodation cost reimbursements.•Monitoring and processing security deposit returns or deductions.•Updating and maintaining the accommodation master file.•Creating prepaid cards for children’s education in SAP.•Participating in and preparing for local audits.•Accounting for bank transactions in SAP.•Preparing payroll cash calls.Požadujeme:Qualifications:•At least 2 year of experience in payroll accounting.•Understanding of payroll, HR management, and related labor laws.•Proficiency in SAP HR, SAP R3, and MS Excel.•Familiarity with the local client landscape and economic conditions.•Proficiency in English and Russian at a B2 level.•Strong people skills, ability to build relationships, and resilience under pressure.•Cross-cultural awareness.•Capability to meet deadlines and manage budgets.•Experience in solving complex financial issues, seeking external input when necessary.Nabízíme:We offer a great package of benefits:•Competitive salary package and financial bonuses!•4 days home office and flexibility•Home office allowance•25 days of vacation entitlement per year•4 sick days per year•Meal voucher daily: 200 CZK•Sodexho Leisure•Multisport card•Birthday gift card•Language courses•Teambuilding activities•Psychological support•Various professional trainings•Opportunities for professional growth and developmentVzdělání:Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek

Detaily o pracovním místě:
Firma: HR PROfi
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Payroll Accountant with Russian and English (almost full home office )
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 21. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Byznys analytik, interní lektor - Praha
Praha - AVE CZ odpadové hospodářství
Data Architect 🚀
Praha - ŠKODA TRANSPORTATION
Servisní technik (m/ž)
Praha - 34 000 Kč/měsíc - 39 100 Kč/měsíc
IT specialista/tka - Praha
Praha - AVE CZ odpadové hospodářství
Prodejce na showroom
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Obchodní zástupce/Key Account Manager
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Customer Services Supervisor
Praha - 70 000 Kč - 78 000 Kč
Hlavní účetní
Praha - 70 000 Kč - 95 000 Kč
Metrolog
Praha - 30 000 Kč - 50 000 Kč
Obchodně-technický zástupce
Praha - 35 000 Kč - 45 000 Kč
Teamleader a Obchodní zástupce pro platební řešení
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 100 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Payroll Accountant with Russian and English (almost full home office ): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Payroll Accountant with Russian and English (almost full home office )?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy HR PROfi.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Payroll Accountant with Russian and English (almost full home office ) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě HR PROfi ještě dnes.
0.6120