Osobní Asistentka Generální Ředitelky

Praha


O nás

Jsme světová jednička v oblasti bezpečnostních a logistických služeb, zejména pak ve správě hotovosti, přepravě peněz a cenin. V ČR stále expandujeme a aktivně investujeme do technologických inovací. Nyní hledáme posilu do našeho týmu na pozici OSOBNÍ ASISTENTKA GENERÁLNÍ ŘEDITELKY. Rádi s Vámi probereme detaily třeba u dobré kávy.

 

Jste vyzrálá osobnost, která s noblesou zvládá více úkolů najednou a ovládáte angličtinu na plynulé úrovni? Je na Vás spolehnutí, řídíte svůj čas efektivně a vždy dodržujete termíny? Pracujete systematicky, vidíte věci v kontextu?

 

Pak hledáme právě Vás! 

Co Vás v této roli u nás čeká?

  • Podpora generální ředitelky společnosti: Buďte pravou rukou naší generální ředitelky a zároveň podporou našim vedoucím pracovníkům a pomozte jim dosáhnout jejich cílů.
  • Přijímání návštěv: Buďte první tváří, kterou naši hosté uvidí, a zajistěte, aby se cítili vítáni.
  • Příprava a koordinace prezentací: Pomozte nám zazářit na každé schůzce s perfektně připravenými prezentacemi.
  • Komunikace s klienty a dodavateli: Udržujte a rozvíjejte vztahy s našimi klíčovými partnery.
  • Organizace teambuildingů, konferencí a rozvojových akcí: Přineste do našeho týmu energii a soudržnost prostřednictvím skvěle naplánovaných akcí.
  • Spolupráce na marketingových aktivitách: Přispějte svými nápady a kreativitou k našim marketingovým projektům.

Proč se stát součástí naší společnosti?

  • Možnost osobního a profesního rozvoje. Stanete se důležitou oporou vedení společnosti.
  • Perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, která je lídrem na českém i celosvětovém trhu, a nabízí stabilitu a zázemí.
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou na plný úvazek, která Vám poskytne jistotu a dlouhodobou perspektivu.
  • Atraktivní balíček benefitů, který zahrnuje: 5 týdnů dovolené pro dostatek odpočinku a regenerace; stravenkový paušál pro pohodlné stravování; firemní akce, které posílí týmového ducha a přinesou zábavu; jazykové a vzdělávací kurzy pro neustálý růst a rozvoj; Cafeterie s širokou nabídkou benefitů na míru; příspěvek na penzijní připojištění pro Vaši budoucnost; možnost občasné práce z domova pro lepší work-life balance; zprostředkování karty Multisport pro aktivní životní styl; možnost využití firemní karty do ZOO Praha pro rodinné výlety; partnerské slevy; služební notebook a mobilní telefon.

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání v ekonomii nebo humanitním oboru.
  • Plynulou znalost anglického jazyka (C1).
  • Pokročilou znalost MS Office.
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.
  • Flexibilitu, samostatnost, spolehlivnost, zodpovědný přístup a týmovou spolupráci, které jsou klíčové pro úspěch v této roli.

 

Pokud jste se v tomto popisu našli, neváhejte a přihlaste se!

Těšíme se na spolupráci s Vámi.

Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Brinks Cash Solutions (CZ) a.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Osobní Asistentka Generální Ředitelky
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 15. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Personalista
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Produkční v polygrafii/Koordinátor tiskové produkce
Praha - 36 000 Kč/měsíc - 56 000 Kč/měsíc
Dělník v dřevovýrobě - Praha
Praha - 32 000 Kč - 36 000 Kč
Systémový inženýr
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Psycholog VV a ÚpVZD Praha Pankrác
Praha - 35 050 Kč - 47 920 Kč
Business analytik – účetní procesy
Praha - 110 000 Kč - 140 000 Kč
Technik oprav a revizí (m/ž)
Praha - 34 000 Kč/měsíc - 39 100 Kč/měsíc
Hledáme absolventy SŠ/VŠ Obor: Doprava/Logistika
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Osobní Asistentka Generální Ředitelky: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Osobní Asistentka Generální Ředitelky?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Brinks Cash Solutions (CZ) a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Osobní Asistentka Generální Ředitelky ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Brinks Cash Solutions (CZ) a.s. ještě dnes.
0.5554