Osobní Asistentka Generální Ředitelky
O nás
Jsme světová jednička v oblasti bezpečnostních a logistických služeb, zejména pak ve správě hotovosti, přepravě peněz a cenin. V ČR stále expandujeme a aktivně investujeme do technologických inovací. Nyní hledáme posilu do našeho týmu na pozici OSOBNÍ ASISTENTKA GENERÁLNÍ ŘEDITELKY. Rádi s Vámi probereme detaily třeba u dobré kávy.
Jste vyzrálá osobnost, která s noblesou zvládá více úkolů najednou a ovládáte angličtinu na plynulé úrovni? Je na Vás spolehnutí, řídíte svůj čas efektivně a vždy dodržujete termíny? Pracujete systematicky, vidíte věci v kontextu?
Pak hledáme právě Vás!
Co Vás v této roli u nás čeká?
- Podpora generální ředitelky společnosti: Buďte pravou rukou naší generální ředitelky a zároveň podporou našim vedoucím pracovníkům a pomozte jim dosáhnout jejich cílů.
- Přijímání návštěv: Buďte první tváří, kterou naši hosté uvidí, a zajistěte, aby se cítili vítáni.
- Příprava a koordinace prezentací: Pomozte nám zazářit na každé schůzce s perfektně připravenými prezentacemi.
- Komunikace s klienty a dodavateli: Udržujte a rozvíjejte vztahy s našimi klíčovými partnery.
- Organizace teambuildingů, konferencí a rozvojových akcí: Přineste do našeho týmu energii a soudržnost prostřednictvím skvěle naplánovaných akcí.
- Spolupráce na marketingových aktivitách: Přispějte svými nápady a kreativitou k našim marketingovým projektům.
Proč se stát součástí naší společnosti?
- Možnost osobního a profesního rozvoje. Stanete se důležitou oporou vedení společnosti.
- Perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, která je lídrem na českém i celosvětovém trhu, a nabízí stabilitu a zázemí.
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou na plný úvazek, která Vám poskytne jistotu a dlouhodobou perspektivu.
- Atraktivní balíček benefitů, který zahrnuje: 5 týdnů dovolené pro dostatek odpočinku a regenerace; stravenkový paušál pro pohodlné stravování; firemní akce, které posílí týmového ducha a přinesou zábavu; jazykové a vzdělávací kurzy pro neustálý růst a rozvoj; Cafeterie s širokou nabídkou benefitů na míru; příspěvek na penzijní připojištění pro Vaši budoucnost; možnost občasné práce z domova pro lepší work-life balance; zprostředkování karty Multisport pro aktivní životní styl; možnost využití firemní karty do ZOO Praha pro rodinné výlety; partnerské slevy; služební notebook a mobilní telefon.
Co od Vás očekáváme?
- SŠ/VŠ vzdělání v ekonomii nebo humanitním oboru.
- Plynulou znalost anglického jazyka (C1).
- Pokročilou znalost MS Office.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Flexibilitu, samostatnost, spolehlivnost, zodpovědný přístup a týmovou spolupráci, které jsou klíčové pro úspěch v této roli.
Pokud jste se v tomto popisu našli, neváhejte a přihlaste se!
Těšíme se na spolupráci s Vámi.
Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Brinks Cash Solutions (CZ) a.s. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Osobní Asistentka Generální Ředitelky Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 15. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Osobní Asistentka Generální Ředitelky: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Osobní Asistentka Generální Ředitelky?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Brinks Cash Solutions (CZ) a.s..