Osobní asistentka + administrativa
Informace
Jsi organizačně zdatná/ý, efektivní a hledáš práci, která tě bude bavit? Hledáme pravou ruku pro majitele rychle rostoucí skupiny firem v oblasti marketingu, grafiky a investic. Pokud jsi spolehlivá/ý, energická/ý a hledáš fajn práci s fajn lidmi, čti dál!
Nejsou nutné žádné zkušenosti, pouze dost energie, spolehlivost a úsměv na tváři, zbytek vše rádi naučíme.
Co budeš mít na starosti?
• Správu e-mailové komunikace a sběr kontaktů
• Pomoc majiteli - našemu kapitánovi Vojtovi s běžnými denními činnostmi (aby se mohl věnovat těm nejdůležitějším aktivitám)
• Příprava kafe, drobný úklid - zkrátka každodenní věci
• Organizaci schůzek, akcí a běžné administrativní úkoly
• Pomoc s natáčením pro sociální sítě
• Dohled nad e-maily, notifikacemi, zprávami od klientů
• Hledání způsobů, jak šetřit čas a zefektivnit věci
• Práci s tabulkami (Excel), plánování, reporting
• Obsah práce se může měnit dle domluvy
Pokud si myslíš, že jsi ta pravá osoba, pošli nám své CV a krátké info o Vás - co hledáte
Co od vás očekáváme
Koho hledáme?
• Mladého, samostatného člověka, který rád pečuje o lidi
• Někoho, kdo má smysl pro pořádek, umí zvládnout náročné období a zároveň si užít pohodové období
• Řidičský průkaz a zkušenost s řízením je velkou výhodou
• Člověka, který se nebojí práce s technologiemi, sociálními sítěmi, Excelem a e-maily
• Předchozí zkušenosti s asistentskou rolí nebo organizací výhodou, ale ne podmínkou
• Nedělá vám problém pomoct i s uvařením kávy, zařízením osobního nákupu a dalších činností, vyzvednutí věcí ze Zásilkovny atd.
• Umíte být tak trochu introvert i extrovert. Práce není primárně mezi lidmi - ideální, pokud jste rád/a sama/sám.
Co vám nabízíme
Co nabízíme?
• Ze startu práci na poloviční úvazek s možností přechodu na full time
• Práci ve fajn prostředí přímo s majitelem, jinak pracujeme na dálku - většina kolegů je po celé ČR, ale majitel hledá pomoc fyzicky přímo v Zaječí
• Možnost účasti na zajímavých akcích a setkání s inspirativními lidmi
• Přímou spolupráci s majitelem, možnost učit se od zajímavých a úspěšných kolegů, klientů
• Slovy majitele „relativně pohodovou flexibilní práci“, když není co dělat, můžete být klidně na telefonu nebo si zajít do fitka.
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: morivo company s.r.o. Lokalita: Hustopeče Odvětví práce: Zdravotnictví a farmacie Pracovní pozice: Osobní asistentka + administrativa Směnnost práce Plný, Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 3. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Osobní asistentka + administrativa: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Osobní asistentka + administrativa?
Práce je nabízena v lokalitě Hustopeče.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy morivo company s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Hustopeče - Zdravotnictví a farmacie