Péče o klienty & administrativa – Allianz pojišťovna Olomouc 39.000 - 80.000 Kč

Olomouc
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

? Hledáme kolegu nebo kolegyni se smyslem pro obchod a administrativu

Otevřete si dveře k profesnímu růstu i skvělé atmosféře.

Hledáme osobnost, která v sobě spojuje profesionalitu, příjemné vystupování a chuť být součástí něčeho většího. Pokud vás baví práce s lidmi, organizace a chcete mít stabilní zázemí silné značky, čtěte dál!

? Kdo jsme?

Jsme mladý a sehraný tým, který spojuje profesionalitu s pohodovým duchem.
Zázemí máme v srdci Olomouce – na Wolkerově ulici – a jsme hrdou součástí mezinárodní pojišťovny Allianz, jedné z největších a nejstabilnějších na světě.

Co si u nás zakládáme?
✅ Přátelská a podporující atmosféra
✅ Profesní růst a rozvoj
✅ Kvalitní služby pro klienty i kolegy

? Máte chuť být u toho?

Pošlete nám svůj životopis na:
? e-mail přes odpovědní formulář

Staňte se klíčovou součástí našeho týmu a tváří Allianz v Olomouci!

? CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE:

? Aktivní komunikace s klienty – osobně, telefonicky i e-mailem
? Budování a rozvíjení vztahů – naslouchání potřebám klientů a hledání vhodných řešení v oblasti pojištění a financí
? Příprava a zpracování smluvní dokumentace – sestavování nabídek, smluv i doprovodných materiálů
? Práce s interními systémy Allianz – správa klientských dat, administrace, evidence a reporting

? KOHO HLEDÁME:

Hledáme spolehlivou a komunikativní osobnost, která se nebojí výzev a má chuť rozvíjet se v obchodní oblasti. Ideální kandidát/kandidátka:

✅ má příjemné a profesionální vystupování
? je samostatný/á, pečlivý/á, zodpovědný/á a má týmového ducha
? má obchodní přístup – nebojí se komunikace, umí naslouchat a hledat řešení na míru
? ovládá práci na PC – zejména MS Office a Outlook
? má minimálně SŠ vzdělání s maturitou
? zvládá efektivní komunikaci s různými typy klientů
? má chuť učit se nové věci, aktivně se zapojit do dění a dlouhodobě růst

? CO VÁM NABÍDNEME:

? Moderní zázemí kanceláře v centru Olomouce

Plný úvazek s pevnou pracovní dobou, případně možnost flexibilních úprav

?‍? Zaškolení a podporu zkušených kolegů

? Možnost kariérního růstu v rámci Allianz - neomezené možnosti růstu osobního i finančního

? Skvělý tým a přátelskou atmosféru

? Teambuildingy a firemní akce

? Benefity: slevy na produkty, operativní leasing a další výhody



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Dog-friendly office


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Jakub Vyskočil
    Lokalita: Olomouc
    Pracovní pozice: Péče o klienty & administrativa – Allianz pojišťovna Olomouc 39.000 - 80.000 Kč
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 39.000 – 80.000 Kč
    Nabídka přidána: 6. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Péče o klienty & administrativa – Allianz pojišťovna Olomouc 39.000 - 80.000 Kč: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Péče o klienty & administrativa – Allianz pojišťovna Olomouc 39.000 - 80.000 Kč?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 39.000 – 80.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Jakub Vyskočil.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Péče o klienty & administrativa – Allianz pojišťovna Olomouc 39.000 - 80.000 Kč ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Jakub Vyskočil ještě dnes.
0.1101