Osobní asistent/ka- Administrativní pracovník
Informace
Hledáme organizačně schopnou a spolehlivou osobu na pozici administrativního pracovníka/sekretářky/osobní asistentky - back office pracovníka. Tato role je klíčová pro podporu vedení společnosti a zajištění potřebných úkolu.
Náplň práce:
- Příprava podkladů a dokumentů ( např.: pracovní smlouvy)
- Komunikace s obchodními partnery
- Zajištění administrativní podpory (vyřizování e-mailů, telefonů, korespondence)
- Organizace služebních cest a jejich agendy
- Úzká spolupráce s hlavni účetní a dalšími kolegy
Co od vás očekáváme
-- Samostatnost a flexibilita
-Zkušenosti na podobné pozici
- Pečlivost
- Znalost MS Office (Word)
Co vám nabízíme
Flexibilní pracovní doba
Práce s domova
Příjemný pracovný kolektiv
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Osobní asistent/ka- Administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Osobní asistent/ka- Administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANGAL RESTAURANT s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa